Vraagje, kunnen ze niet eerst luisteren of ze een hartje horen? Dat gebeurt hier ook dat je met zo'n apparaat naar een hartje kunt luisteren of moet je dan ook langer zwanger zijn om dat te kunnen horen. Maar heel spannend allemaal hoor.
goeiemorgen Wat jammer dat je ongi bent geworden bolle buik, bah! Dan moet september gewoon meer geluk gaan opleveren, daar ga ik ook voor! Mermaid, fijn dat je intussen weer wat bent gerustgesteld, echt goed inderdaad dit forum! Leeuwtje, leuk man dat je binnenkort een echo hebt. Zou ik ook echt zelf voor betalen ipv zo lang te moeten wachten. Zodra er een hartje is wil je dat zeker zien idd!! *edit* ehhm : 'horen' Ricmar, meid ik ga ook voor innestelbloed bij jou hoor! Jij klinkt veel te zwanger voor ongi! *duim* *duim*
Môge Leeuw! Hier wel goed hoor Heb een hele korte ongi dus da's wel fijn. hooguit beetje vreemd had gister al bijna niks meer en vandaag tot nu toe zelfs niet eens een beetje bruin. Meestal heb ik wel tot een dag of 5,6. Maar ja, ik ga er maar niks van denken
Eigenlijk goed en wel twee dagen met gister nog hier en daar een klein beetje. Was de eerste 2 dagen niet zoveel als normaal maar wel genoeg voor een ongi (met dik rood slijm en 'klonterig' '= sorry onsmakelijk!!) maja, het zal wel normaal zijn, gewoon een korte ongi.
Daarom ben ik begonnen met die kalender bij te houden, zodoende blijf ik helemaal inzicht in alles houden en hij rekent ook je cyclusgemiddelde enzo voor je uit.
Ja dat is het erge! Doordat Angel dat had deze maand terwijl ze tóch zwanger is ga ik bijna denken: ooohhh zou het bij mij soms ook?? Maar dat is echt onzin. Ik heb niet eens kwaaltjes in die richting, die zou ik dan op z'n minst dan toch moeten hebben? Ik had ze wel heel erg vóór ik ongi werd maar die zijn toen 's nachts met de noorderzon vertrokken.
Mensenkinderen, het is 8 uur 's avonds en ik wil naar bed. 'k Ga maar afsluiten en een boek lezen om mezelf wakker te houden Fijne dag allemaal!
@Ninoshka: Angel voelde ook niets, maar dat kwam ook omdat ze ziek was in die periode. Ik zal je wel een beetje gek maken
Leeuw, als er vandaag helemaal geen bruin of iets te zien is ga ik morgen (voor de grap dan eigenlijk!) wel een testje doen. Moet het voor m'n gevoel dan wel even helemaal uitsluiten.
slaap lekker leeuw daar aan de andere kant van de wereld, moet tegen jouw eigenlijk goede avond zeggen!
Ach ja, dat gek maken begin ik ook wel een echte pro in te worden. Tjongejonge nooit geweten wat voor een proces dat zou zijn zwanger worden!
Klopt helemaal zo rond je NOD, dan ben je op de een of andere manier heel erg gefixeerd op kwaaltjes enzo.