mn broer zit nu in Indonesie, die vliegt morgen weer terug naar huis, maar voor hem is het al morgen terwijl het voor mij pas middag is... wel een beetje gek...
ja hij is met zn vriendin daar een maand geweest, op vakantie! ik zal eens kijken op die site mermaid! ik keek even op de lijst voor morgen en zondag, weten jullie of er getest gaat worden?? 01: Moosje25 & Sammie88 & Mime28 & Krokodieltje 02: Bebietje & Snippie23 & Mcellie & ben benieuwd...
Ik ben er hier niet zo heel veel geweest de laatste paar dagen, maar ik heb niets gehoord over meiden die gaan testen. Ben ook benieuwd.
ff testen hoor met fotoverkleinen.. hmm hij doet het niet... wat moet je dan gebruiken om in je berichtje te zetten, want de link zelf pakt ie niet, en er staat nergens een jpeg ding, of moet ik m dan eerst opnieuw opslaan op mn laptop en dan toevoegen vanaf mn computer??
Ik ga voorlopig nog niet eens denken aan testen, elke keer dat ik dat doe word ik toch weer ongesteld
hihi, nou als ik op de testmarathon test, dan test ik ook 2 dagen na nod... heb ik nog niet eerder gedaan... bij thijmen was een 2 dagen voor nod en in april 1 dag voor nod, wel allebei al vet posi... dus ben benieuwd donderdag (als ik nog niet ongie ben...) ok mermaid, dan weet ik dat! thnx!
hee BEG, je hebt mssn wel je ei of niet? je temp is zo laag, of denk je dat het weer een dip voor niets is? dan heb je niet zo'n heeeeele lange cyclus als de laatste paar keer... ik hoop het voor je!