ja, ik ga ook even wat doen, blijf wel online staan dus als ik niet reageer of later reageer dan weet je waarom
Ik voel me prima, nergens last van, anders ga ik ook niet met een kruiwagen lopen met daarin Angel. En jij, verneem je al iets. Volgens de kalender zou morgen de innesteling plaats kunnen vinden. Spannend. Het blijft iedere maand weer spannend
Als iedereen wat gaat doen moet ik ook maar wat gaan doen. Ben 3 daagjes ziek geweest, dus heb niet zo heel veel nog kunnen doen, oftewel ligt genoeg te wachten (hahaha)!
Hee hee hee, ik heb net die kruiwagen vol met positiviteit gestooid, dan moet je er wel gebruik van maken hoor!!
Good morning!!!! Vanochtend vroeg heeft de adapter van de laptop het begeven, stoppen sloegen er gelijk van uit hihi. Gelukkig was het manlief die dat had gedaan, anders had ik op mijn kop gehad. En aangezien de accu al behoorlijk leeg was, zit ik nu achter de mac! Manlief heeft dus nog steeds niet gezien dat ik een nieuwe bril heb, blijf dus nu ook echt stug mijn mond hierover houden!!!
Hai Beg, balen van de laptopadapter! Gelukkig hebben jullie een mac Die man van jou zeg! Dat 'ie het nog steeds niet gezien heeft haha! Misschien moet je je oude bril ergens in huis leggen als kleine hint?