Fijn!! Maar ja dat was wel te verwachten ook natuurlijk, als je je zo verveeld in 'n ziekenhuisbed! Succes weer straks in 't zh
Hoi,hoi, Punctie gehad. En het viel mee. Nu hoor ik eigenlijk niets te doen... Volgende week 1e uitslag. Of we een down kindje verwachten of niet. En wat t geslacht is. (ik vermoed een meisje. Zag nl niets tussen de beentjes hangen... hihi) Onze dondersteen zwaaide en was lekker aan het bewegen in m'n buik. Knuffel! Ik ga nu verder niets doen... Knuff!
Hee muurtje, blij om te horen dat het meeviel. Hopelijk krijgen jullie volgende week een goed bericht. zal voor jullie duimen
Gaat supergoed met mij en kleine haan! Heb pretecho gehad...ben er nog van onder de indruk...spiek maar eens in m'n album! Hoest met jou? Hé Muur, fijn dat het meeviel! Nu ga ik flink voor je duimen meid! xxx
Vraag aan de zwangeren onder ons, heb je de innesteling ook gevoeld, en zo ja, wil je dat eens omschrijven? Ik voel het wel als mijn ei op knappen staat enzo, maar ben benieuwd hoe de evt. innesteling voelt en of de dat ook kunt voelen.