Hoop wel dit dit mijn ei-dip is, dan zou ik ineens weer op 34 dagen ofzo zitten, maar we zien het morgenochtend wel is wel toevallig dat mijn kosmobiologische eisprong vanacht op zijn hoogtepunt was
Hey meiden, Hoest hier? Zie dat surf al tegen de muren opklimt van ongeduld Hoop zó dat mijn pendel uitkomt, dat zou dan de 2e wezen! @Ego: Alles goed in huize Leeuwtje, vanochtend lekker aan de klus geweest Zometeen naar maneges kijken zodat ik weer kan gaan paardrijden. Wiehoo!
oeoe BEG, dat zou wel heel mooi zijn! dat wordt een april kindje! tante is ongie geworden! erg!! ojee, thijmen is wakker...
@ Leeuwtje: Echt super dat je voor maneges gaat kijken. Je kunt vast heel mooi buiten rijden waar jij woont. Of ga je eerst gewoon les nemen?
Heb geen idee hoe dat werkt hier. In Noordwijkerhout was het in de winter lessen rijden, en zodra het mooi weer werd buitenritten maken. Door het bos, over het strand... *Zucht*
Ik ook! Ik wilde eerst niet weer beginnen met rijden, voor het geval ik snel zwanger zou worden en dan na een paar maanden weer zou moeten stoppen. Maar ik mis het zó erg dat dat me niet meer kan schelen
Ja, wie weet duurt het nog wel een tijd eerdat je zwanger bent (hoop ik niet natuurlijk). En bovendien kan je de eerste tijd nog gewoon blijven rijden hoor als je een beetje rustig aan doet. Ik had hetzelfde met de sportschool. Ik dacht als ik nu lid word ben ik straks ineens zwangers, da's ook zonde. Maar ja, t kan ook nog wel lang duren en bovendien kan ik mijn abonnement tijdelijk opschorten. Dus ben toch maar gewoon lid geworden.
hee leeuw, ja erg he, komt gewoon omdat ik hier niet zoveel te doen heb, helemaal als Thijmen in bed ligt... Leuk paardrijden, heb het nooit echt gedaan, maar lijkt me heerlijk! vooral om het goed te kunnen, de lessen lijken me dan weer minder... wil meteen over het strand of door de bossen kunnen crossen
Paardrijden is echt te gek. IK heb het jaren gedaan, maar ben er uiteindelijk mee gestopt. Het kostte zo ontzettend veel tijd en die tijd wilde ik liever met mijn (nu) man doorbrengen, haha.
Kan toch? Voor hetzelfde geld ben je een natuurtalent En de lessen zijn ook best leuk hoor, lekker aan je techniek werken
ik heb toen ik in Venezuela op vakantie was, 3 jaar terug, een tocht gemaakt met een paard, was maar een halve dag hoor, maar was wel erg (!!) leuk! door het moeras enzo...