Hallo Naliey, er hebben zich hier nog geen roze gemeld, wel rood. Voor de rest valt het nog mee vandaag, het is wel eens erger geweest.
hoop zo dat het snel over is ze. Niet leuk. Ga ff proberen met men vriendje de laatste ruzie bij te leggen
ow vervelend we willen geen rood zien maar roze... ik heb testen besteld nu wachten tot ze binnen zijn... (zijn 2 gratis testen en je betaald alleen de verzendkosten, ze willen namelijk weten wat je ervan vind)...dus ben benieuwd... wil namelijk nog een x testen om te kijken wat de test aan geeft...
Ah lieve meiden, voel me weer een stuk beter. En we gunnen het elkaar allemaal even hard, dus voor jullie ook gauw een mooi beebje! Ik ga vanaaf naar zusje toe en dan ben ik weer helemaal de oude. Lekker even voelen of kleine daisy al schopt Broertje uitgelegd waar het geblaf vandaan kwam en een dikke knuffel gegeven en een slokje water en hij ging nog even slapen tot Bart hem uit bed komt halen, vindt ie altijd fantastisch .
Waar haal je die gratis testen vandaan, ik denk dat er hier misschien wel meerdere zijn die willen uitproberen. Ikke wel hoor.
testjezelf.nu heb ik ze van... de advertentie stond hier op de site... weet niet precies hoe je die test moet vinden hoor... maar zijn 2 gratis testen je betaald alleen 3 zoveel voor verzendkosten... en je mag per bestelling 1 (ik heb alleen zo'n doosje besteld) als je er daarna weer 1 wilt moet je t weer opnieuw bestellen...
Ja Naliey wil ik ook wel weten, wij grootverbruikers Ik had met de pil echt een onuitstaanbaar gedrag heb in totaal 5 jaar de pil geslikt en ben actief sinds ik 14 ben (altijd dezelfde vriend, hahah). Zonder pil ben ik om door een ringetje te halen in vergelijking met mét de pil. Ik heb 6 jaar een koperspiraal gehad. Weet iemand of hier een slecht invloed van bekend is op de bm?
Volgens mij zag ik net wat naar binnen en meteen weer naar buiten waaien.... ?? Het was... het was....het was...blond met stekeltjes! Volgens mij was het mijn mannetje! Die meteen weer weg moest om te werken...