Nee hoor, het kan ook best dat je op het laatst weer wisseld, niets veranderlijker dan een mens, of zwangere vrouw, hihi
wij hebben ook al namen bed8... die hebben we al 2 jaar liggen maar nog niks aan gehad onze vrienden wilde als t een meisje wordt onze naam gebruiken maar wij hadden niemand verteld over de namen... we hadden echt zoiets van laat t een jongen worden alsjeblieft... en gelukkig is het een jongen geworden
heel normaal, ik heb dus voor ieder 2 namen, en de meisjesnaam heb ik al jaaaaaaaaaaaaaaaren vast staan hihi
ik had ook al jaren 2 leuke namen... 1 jongensnaam en 1 meisjesnaam... maar helaas vindt me ventje het geen leuke namen... Daphne en Xavier...(spreek je uit als Saviejee)
Meiden ik ga er ook vandoor, even mezelf optutten voor de bios straks (ja ik weet het, het is donker in de zaal maar een beetje mascara kan geen kwaad toch ) Fijne avond en ik hoop morgen weer wat roze te spotten hier! ONGI'S BLIJF WEG! Doeidoei!
manlief belde dat het wat langer ging duren hij moet nog langs de winkel voor een nieuwe adapter voor de flaptop
ricmar heeft net bij de lijst gemeld dat ze op rood mag heeft al ons geroep dat ze zwanger is, toch niet gehulpen