NOD augustus 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebietje, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BB10

BB10 Niet meer actief

ben ff eten voor de tv

2. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    @ Ricmar, beetje posi dus en ook balen dat je nu wel ongi bent geworden. Maar miss dat het nu wel gaat lukken, kweet het ook niet .... in 15 jaar kan er iig veel veranderen, das zeker.

my fingers are crossed

3. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    ook ff eten...mannie heeft eten klaar

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    mannetje is patat halen heb geen zin in gezond gedoe
    baal zo, realiseer me dat ik niet voor mijn uitgerekende datum weer op nieuw zwanger ben, bah ik had dat zo gehoopt.
    Het is erg pijnlijk!
    pas eind september kunnen we weer verder(zo ging het 10 jaar geleden ook)
    was toen 18 juli 2000 uitgerekend
    Indien in sept -okt raak(zal ook in juli 2010 uitgerekend zijn)

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    we verwachten geen wonderen immers dan zou er in die 15 jaar wellicht iets gebeurd moeten zijn, tenzij het aantal zo laag is dat echt alleen Icsi een optie zou zijn, maar de vraag is of dat zo is (denk zelf dat de kans nihil is)

6. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    beetje hoop mag toch wel...maar ik snap het wel hoor..te vaak teleurstellingen gehad dat die zelfverdedigingsmuur ook wat dikker geworden is.

7. BB10

BB10 Niet meer actief

Wat is icsi ook alweer?

8. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    moeten we ff google. weet het ff ook niet meer

9. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey dames hoe is het hier?

Heb niet echt bijgelezen, maar zag dar Ricmar op rood staat... NEEEEEE dat mag niet! Hoe kan dat nou??? Dikke knuf voor jou meis! Hoe was je afspraak bij de gyn?

Zag ook The Lady op rood, ook dikke knuf voor jou meis, balen!

Verder las ik iets over een uitspraak van BEG haar mannetje, maar kon niet vinden waar het over ging...

Hebben we al iets van surf gehoord? Hoe is afspraak gyn gegaan?

Verder dus niet bijgelezen.

Hier weer vruchtbaar slijm vandaag, dus misschien word mijn cyclus dan toch korter dan 30 dagen... Heb mannetje gister mee naar boven gesleurd en denk dat we dat vanavond voor de zekerheid maar weer doen, al wilden we tot het weekend nog even om de dag blijven doen. Ach het is leuk en kwaad zal het niet kunnen :D

10. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    gevonden:

ICSI is het acroniem (letterwoord) dat staat voor Intracytoplasmatische Sperma Injectie. Bij deze techniek wordt een zaadcel dwars door de harde schil die de eicel omhult ingespoten, rechtstreeks in de eicel zelf. Dit is een vorm van kunstmatige bevruchting, die soelaas kan bieden voor mensen bij wie een natuurlijke bevruchting uitgesloten is. Het moge duidelijk zijn dat voor een ICSI behandeling ook een volledige IVF behandeling noodzakelijk is. ICSI kan niet worden uitgevoerd zonder IVF, IVF wel zonder ICSI. ICSI is dan ook een extra techniek, die bestaat uit een aantal medische handelingen en een aantal laboratoriumtechnische, niet medische handelingen, die ook niet door een medicus worden uitgevoerd.

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee meiden, moet nog bijlezen maar eerst even ego als jullie het goed vinden...:

Hier net terug van de gyn... Het vruchtje doet het nog steeds goed, het hartje klopte, loopt op schema qua lengte, dus dat is super! Nog wel steeds het hematoom ernaast, dus het risico is er nog steeds... Maar goed hoe verder we komen, hoe sterker het vruchtje wordt, hoe kleiner het risico op een mk...
    Het hematoom was wel wat kleiner geworden, vorige week 4,5 bij 2, nu 3 bij 1,3 , dus dat is op zich mooi natuurlijk (ik heb zondag ook nog flink bloedverlies gehad trouwens, wel weer schrikken natuurlijk...) Het kan dus nog een keertje gaan bloeden, maar het blijft afwachten wanneer dat is...

Mn progesteron was laag, 11,1, heb ergens gelezen dat het tussen de 9 en de 47 moet zitten, hij noemde het ook the borderline... heb nu dus progesterongel om dit omhoog te krijgen... hij heeft weer bloed geprikt vandaag om te kijken of het al werkt (heb het nu 2x gebruikt) We wachten af..

hoe is het hier?? las ik nou hierboven dat ricmar en lady op rood staan?? nee toch! he K*T!!

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    bij icsi gaan ze een stap verder dan IVf, nu brengen ze de zaadcal direct in in de eicel. dus voor een bevruchting heb je maar 1 zaadcel nodig, maar of mijn mannetje die heeft en of die dan goed genoeg zullen zijn.
    daarbij is dan de vraag wat de wachtlijst daarvoor is. in stadskanaal doe ze dat al niet

13. BB10

BB10 Niet meer actief

aha thanx voor het opzoeken:)

oh nog mee uitleg. Joh wat een uitvinding zeg, wat ze allemaal niet kunnen tegenwoordig.

14. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Meid wat een geweldig nieuws!!! Super fijn dat het op schema ligt en dat de hematoom kleiner is geworden. Alleen maar positief nieuws dus! Wanneer moet je weer terug komen?

15. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Ga even een aantal blz. terug lezen zodat ik een beetje weet waar jullie over kletsen.

Zal al wel Lady op dag 1 staan, he bah tohc ongi geworden meid

16. BB10

BB10 Niet meer actief

Surf wat goed! Fijn dat jeje kleine frummel weer gezien hebt en dat alles goed gaat. Nu dat hematoom nog weg en dan kun je zorgeloos gaan genieten!

17. BB10

BB10 Niet meer actief

Meisjes ik maak het niet te lang vandaag want ik ben kei kapot.
    Ik ben nog steeds ongi! (anders was het nu wel over) mijn boobies are killing me(heb ik ook nooit) en ik ben moe. Raar lijf.
    Ik ga nog ff op de bank hangen en dan lekker in bad en naar bed.
    Misschien kom ik straks nog ff spieken.

18. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    He Ricmar ook rood dat was helemaal niet de bedoeling.

Ego: nog steeds krampjes en steken al vanaf zondag middag. Is wel erg lang voor ei pijn volgens mij of kan dit?
    Maar krijg ook pukkels dus ga uit van een ongi

19. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hier helemaal niemand meer?????

20. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674