ik hou niet zo van paardrijden, ben toen ik 12 was tijdens een proefles van een pony afgeflikkerd hihi
Ik ben een paar keer met mijn moeder op paardrijvakantie in Frankrijk geweest (www.lemartinet.nl) was echt zo gaaf! Lekker rijden door door de bossen enzo. Als ik hier in NL in een bosrijke omgevig had gewoond had ik mijn pony nooit weggedaan.
toen ik een jaar of 10 was heb ik eens een keertje op een shetlander gezeten van een vriendinnetje, zonder zadel, ging dat beest opeens galoperen... niet leuk! daarom vroeger nooit op les geweest, achteraf wel jammer.. maar goed, kan altijd nog als de drang heel groot wordt (denk t niet haha)
Truste BEG! @surf: Tuurlijk besta je nog voor me, ik wil weten of mijn pendel uitkomt! Afgezien daarvan...
ow ok... hahaha, ik zal je zeker laten weten of je pendel uitkomt, ik hoop echt dat jij een hele goede pendel hebt! voor welke dag had je me gependeld?? gewoon volgende week toch? nog 6 dagen, dan weten we het! ik ga even wat minder hier zijn, even met de kleine man bezig... (onee, volgens mij hoor ik m kreunen, lees: drollen draaien) tot later!
jha die heb ik gehad... ik ga maandag denk weer pendelen... me ventje vindt t raar dat ik ook voor andere pendel (zoiezo dat ik pendel) dus ik doe dat t liefst als hij aan t werk is... maar komt goed..
zo hey wat is er veel gekletst hier hihi... heb niet alles terug gelezen hoor.. maar ik las iets over hoeveel kinderen iedereen wil... we waren eerst van mening dat we 3 kinderen willen, maar we houden het er nu op 2 (als dat ooit mag lukken) en daarna kunnen we altijd nog zeggen van we gaan voor de derde.. weet je wat ik raar vind... ik vind Curry echt vies, maar sinds een paar daagjes vind ik het ineens lekker... is dat ook een symptoom of vind ik het gewoon echt lekker?? ik zit nu ook heel erg te snoepen.. heb vandaag een doosje autodrop gehaald en heb het in me eentje bijna leeggegeten.. en dat terwijl ik haast nooit snoep.. paar dagen geleden zei ik 's avonds tegen me ventje van ik heb trek in een mc flurry...dus toen zijn we om 10 uur 's avonds nog een flurry weesten halen terwijl we dat nooit doen... maar volgens mij is iedereen slapen of gewoon weg... zit volgens mij tegen mezelf te praten ach jha ga zo toch naar bed...tis al bijna half 4...