dames, mag ik even zeggen tussendoor dat ik het supergezellig vind dat jullie hier in augustus meekletsen, anders was ik zo alleen geweest!
jaaa dat bedoel ik Rimar, normaal standaard 1 keer in de ochtend...nu soms om de dag of dan weer dunner eruit hahaha lekkere praat heh hahaha
Rustig blijven meid, adem in door je neus en weer uit door je mond, adem in door je neus en weer uit door je mond, leg je hand onder op je buik, breng je ademhaling daar naartoe, adem in door je neus en weer uit door je mond, adem in door je neus en weer uit door je mond, adem in door je neus en weer uit door je mond. Zo word je alweer iets rustiger?
Goeiemorgen meisjes! Jullie zijn alweer lekker op dreef zie ik Babebabe: gefeliciteerd met je dikke posi test meid! Lekker dat ie nu zo duidelijk is! Tijd om echt te genieten! Spin: lijkt weg hier! *aai poes*
Goedemorgen, ja we doen onze uiterste best, we zitten in de anderhalve week voor NOD zenuwweek, is wel te vernemen zeker?
En nu gaan we vanavond ook nog macaroni eten, zullen mijn darmen wel helemaal op hol slaan, ze zijn nu al onrustig, maken allerlei geluidjes en dan bedoel ik geen scheet.