@dees: ja mn moeder is ook jarig op de 11e en dan zijn ze ook nog eens bij ons op bezoek... ik hoop dat ik een mooi kadootje voor haar heb dan... @zethu: ja het is gelukt, goed he!
Hallo Ondanks dat ik wat afstand had genomen ben ik er toch even. Wil even mijn verhaal kwijt. voel me dus de hele week al niet goed huilbuien en veel hoofdpijn. wel slaap ik goed ben ook erg moe. slaap smorgens (nu al 3 keer deze week) door de wekker heen. wat vreemd is is dat ik een vreemd ruikende afscheiding heb en erg veel. en ik blijf krampjes in mijn buik houden die vergelijkbaar zijn met de krampjes en steken na mijn ei. ik heb echter vorige week zaterdag mijn ongi gehad(was dag1). Heeft iemand een idee?? Ik baal zo van mijn lichaam...
@ ricmar: sorry, ik ben zelf een ramp met al die krampjes en zo. Ik kan je niet zeggen wat het kan zijn.
@ricmar: heb je maar 1 dag ongie gehad?? of begrijp ik dat verkeerd... is het een normale ongie geweest, net zo veel en net zo erg als normaal of zag het er anders uit/korter dan normaal? als dat zo was zou ik mssn toch voor de zekerheid een testje doen... of mssn heb je een schimmeltje opgelopen, daarvoor zou je even naar de HA moeten... ik weet het ook niet precies, ik hoop dat je je snel beter voelt!
ik heb 5 dagen gevloeid, niet al te veel krampen maar wel veel bloedverlies niet minder dan normaal. de afscheiding is wit /helder lijkt op vruchtbaar slijm, echter zit te ver voor ei, en heb steeds krampjes al vanaf menstuatie en ook steekjes in de liezen. Beetje vergelijkbaar als de dagen na je ei en voor je menstruatie
Hallo meiden, Ik kom me maar melden hier voor augustus. Heb mezelf al op de lijst gezet, mijn cyclus wordt weer wat korter, dus heb nu mijn vorige cycluslengte maar gepakt. Ben vandaag nog jarig ook, dus erg fijn verjaardagskado dat ik ongesteld ben geworden. Betekent helaas wel dat mijn lf afgelopen ronde maar 10 dagen was. Hopelijk wordt augustus onze maand!
@ beg: balen dat je op je verjaardag een maand moet verschuiven. Maar toch gefeliciteerd @ tihany: veel plezier met klussen
hallo meiden, wat n druilerige zondag vandaag.. beetje op de bank hangen.. fijne dag allemaal vandaag..
heb de broodbak machine aan gezet en ga zo lekker boerengroentesoep maken, heerlijk soepje met vers brood heerlijk!!!
Ben een paar dagen niet online geweest. @ Rimar: Ik heb 35 dgn aangehouden, moet dus idd de 14e zijn. @ 3kats: Ik voel mn ei ook nooit en ik zie dat jij ook een redelijk onregelmatige cyclus hebt. Lastig is dat he? Ik heb nog geen ovutesten gedaan, ben bang dat ik er dan teveel mee bezig ben. @ Sammie88: Zo'n pijn bij het voelen van je ei is dan ook weer niet leuk. :x @ Surf, jij ook veel succes deze rond!!! @ Miracle1984: Welkom hier, gezellig!!! Jij ook veel succes!! @ BEG: Gefeliciteerd met je verjaardag!! Helaas ook ongi geworden dus, jammer. Succes deze ronde!!!! Ik zal nog ff mezelf verplaatsen op de lijst.
welkom alle nieuwe dames..bah sommige hadden echt in juli moeten blijven hoor!! Hoe is het verder hier? Rustig of niet? Groetjes, Miranda