nou ik twijfel want me ei is net geweest of nog bezig hahaha maar ben zo misselijk En om zeker te zijn zodat ik voor die misselijkheid naar de HA kan twijfel ik om te testen .
nou ik voel me niet ziek geen koorts niet verkouden geen spierpijn . Dus weet het niet kan ook ei missleijkheid zijn.
ik ben altijd misselijk na me ei maar nooit zo extreem maarja we wachten af en anders hoop ik dat dit eitje benut is
Toch spannend hoor.. Je weet maar nooit toch ik vond gisteren voor de spiegel dat m'n buik dikker was haha dat kan natuurlijk nooit m'n hoofd houdt me flink voor de gek. Zo, Demi op bed, wasje erin, nu lekker douchen wil straks met Dtje naar het zwembad, nog nooit gedaan, spannend!
nou even egobericht van mij ik slaap steeds heel erg vast niks voor mij en ik heb zere borsten niet te geloven..
wanneer was jouw nod ooke alweer lady pink? hej dames ga er van tussen!ga douche en dan dagje scheveningen fijne dag! liefs
Goeiemorgen meisjes!! Hoe is het hier???? Sorry heb geen internet thuis want de kat is stout geweest! Hij heeft over de router heengepiest!! (zeker jaloers omdat de laptop steeds op schoot mag ipv de poes zelf, haha) Nu dus op mn werk aan het internettten, gelukkig doet die het sinds net weer, gisteren ook nog steeds niet!! Heb ik nog wat gemist?????????? Het is augustus!!! Hebben we al roze???