NOD augustus 2009

Discussion in 'NOD forum' started by bebietje, Jun 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Wat verstandig Mermaid! Ook niet stiekum naar dingen voor de kleine gekeken?

2. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    tok toooook toktoktok tooooohhhok zenuwen, wie ik????

3. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,382
    0
    0
    gelderland
    gewoon rustig blijven he rimar...lekker blijven broeden

4. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Tip, doe er een groentepakket bij doorheen, is errug lekker, ik doe er meestal een italiaans groentepakket volledig door heen

5. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik weet nog niet of mijn ei gelegd is, volgens kalender is dat morgen, hihi, dus broeden is nu niet nodig, gna gna

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

:D

En ik ben het ook gewoon spuugzat dat we elke keer zoveel geld uitgeven en dus niks meer op de spaarrekening hebben staan. Ik heb echt een giga gat in mijn hand....correctie....ik heb geen hand ;), dus het geld vliegt hier echt de portemonee uit. Ik wil straks graag allemaal mooie dingen voor de baby en babykamer kunnen kopen en ik wil daar niet op gaan bezuinigen omdat ik teveel kleren koop. Ik heb nu echt een stok achter de deur om te sparen. Dat had ik ook toen we gingen trouwen, toen hebben we in 1,5 jaar tijd € 15.000,-- bij elkaar gespaard.

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Haha, nee dat doe ik al dagelijks op internet. We gingen voor een spijkerbroek voor Jen dus daar hebben we ons volledig op geconcentreerd.

8. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden

whooh dat heb je goed gedaan hee, dat 850 eurie in de maand, dat doe ik je niet na meid, knap hoor. En dat over een gat in de hand ken ik ook maar al te goed, toen de euro ingevoerd is heb ik me ook laten opereren, die gat in mijn hand was guldens gewend en moest omgeturnd worden naar de euro, hihi

9. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,382
    0
    0
    gelderland
    nou toe maar, dat wel veel geld bij elkaar hoor.....dan zit het sparen wel goed bij je.....

Ik probeer het ook elke keer maar ben er niet zo goed in.....
    Heb gelukkig wel meteen al het geld van stoppen met roken apart gezet sinds dat we gestopt zijn...dan loopt al wel aardig op...

10. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Goed dames ik ga zo afsluiten en dan lekker naar huis, tot vanavond en anders tot morgen, doei

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Check! Ligt al klaar in de groentela :D

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

We hadden dan ook onze belastingteruggave (ca. € 4.500,--) en van ons beide vakantiegeld gespaard, per maand spaarde we dan ongeveer € 500,--, soms ook wat meer als we een goedkope maand hadden. Maar goed, € 500,-- per maand vond ik ook echt nog veel :).

13. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Zeker weten, maar hardstikke goed zeg, maar ik denk dat als je echt ergens voor gaat sparen zoals een fantastische babykamer dat het je dan gemakkelijker afgaat als dat je maar lukraak gaat sparen.

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik kan ook echt alleen sparen als ik een doel heb. Anders geef ik het net zo lief uit. We zijn nu bijna een jaar geleden getrouwd en sinds de bruiloft hebben we geen cent meer gespaard. Maar ja, nu heb ik weer een doel hè!

15. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dan heb ik niets gezegd, de rest staat wel op het pak, zoals gehakt, gezeefde tomaten en geraspte kaas

16. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Wow knap hoor Mermaid! Met dat sparen voor een mooie babykamer komt het dus helemaal goed! :)

17. rimar

rimar VIP lid

Jul 1, 2009
    15,674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    En nu ga ik echt, toedeloe

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Haha, ja dat typte ik net toevallig als reactie op het bericht van Chelle. Maar met een doel sparen is echt veel makkelijker.

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, dat gaat wel goed komen. Al ben ik niet van plan om € 1.000,-- voor een babykamer uit te geven, vind ik echt belachelijk veel geld.

20. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,382
    0
    0
    gelderland
    maar dat is ook gewoon zo...al het geld wat ik uitspaar door niet te roken staat ook onder de noemer van voor de baby op de spaarrekening.

Share This Page