HAllo dames, Nog wat gemist vandaag?? Ga even de lijst bekijken. Weet iemand ook een altenatief voor etos zwanger worden? Wij hebben geen etos en word gek van mijn cyclus.
http://webwinkel.etos.nl/process?search_parameter=zwanger&catalog=ET&action=albert_noscript.modules.build Alstu
Hmm ik zie trouwens nu pas dat dat de etos 'zwanger zijn' pilletjes zijn....misschien nog ff verder zoeken? Anders weet ik het ook niet meis!
Hallo ik ga even geen 60 pagina's terug lezen, maar is er nog nieuws?? heb me al in oktober gemeld pff wat is dat een eind weg
hoi meiden ik kon het vanmiddag niet meer laten..... vanmorgen waren we naar artis geweest, en me man zei steeds dingen die wezen dat ik misschien wel eens zwanger kon zijn. nou toen dacht ik vanmiddag.....nou laten we het dan maar eens bekijken hahaha en ja daar kwam het streepje, wel licht, lang nog niet zo donker als die ander, maar ja het streepje kwam wel!! dus denk ik dat ik opnieuw zwanger ben, van ons 2e kindje(3e zwangerschap) ben dan wel heel snel zwanger na de curretage! oooh ik heb staan springen in de huiskamer, test het weekend nog een keer, om te kijken of het wel duidelijker is geworden!
He Angel.....je bent er ook.....hoe is het nu? Is het bloeden alweer gestopt? en wanneer ga je ook alweer naar de HA, vrijdag toch?
Hallo Meiden ik merk dat het me even wat moeite kost hier mijn aandacht bij te hebben. Ik heb me in okt gemeld maar ik denk dat ik even wat afstand van de NOD lijsten ga nemen nu ik weer een maand stil sta. Wens jullie allemaal nog veel succes en ik wil jullie geen avn allen zien in okt. Dus in aug of sept allemaal op roze oke? Dikke knuffel
dank je Ricmar...ik zal mijn best doen oke...blijven oefenen hihi En ik snap het wel hoor....balen voor je dat je weer een maandje op rust moet.....Ooit......nou ja je snapt het wel...al wil je dat nu absoluut niet horen.. DIkke knuffel
hee meiden, hoe is het hier? ricmar: begrijpelijk hoor ,een maand verplicht op rust is ook zwaar k*t! sterkte! en ik oktober ga jij gewoon op roze! @desi: spannend hoor, een streep is een streep, dus alvast een voorzichtige felicitatie!! geweldig joh! hier ook alles ok, behalve dan de misselijkheid haha
Desi: jeuj! Streep=streep=zwanger dus: gefeliciteerd! Toch nog roze vandaag! Hier: heb ruzie met mannetje...grrrrrrrrrrrrr
Ricmar, snap je beslissing. Heel veel succes en sterkte in oktober. Geniet lekker van het weekendje wat komen gaat saampjes. Groetjes
AUW AUW mijn rechter eierstok is aan het protesteren. Het doet echt pijn. Nog nooit eerder gehad. Wat kan dit nou weer zijn????
Meiden, ik heb wat raars.... Vrijdag had ik 's middags rozeverlies, toen later op de avond beetjes bloed. Zaterdag had ik normaal bloedverlies, zondag heftig. Maandag haast niets meer, zelfs niets in mijn inlegkruisje. Maar elke keer dat ik plas, plas ik sliertjes uit, deze zijn wit, bruin of rood. Wat zijn die sliertjes? Baarmoederslijm ofzo?
Hey meiden hoe is het hier? Ik heb voor de verandering alles bijgelezen dus eerst even reageren: @Babebabe: GEFELICITEERD meid! Super dat de test nu echt duidelijk was! Geniet er lekker van! @ Kris: Was wel de bedoeling om ovutesten te gebruiken, maar heb het deze ronde toch nog niet gedaan... Wel vandaag 3e dag met vruchtbaar slijm, dus denk dat mijn cyclus weer niet al te lang is gelukkig. Ik laat NOD in ieder geval op 14 september staan, kan ik in ieder geval niet te vroeg testen Hoe is het met jou? Voel je al iets? @BB: Fijn dat je mannetje nu koortsvrij is... Hoop dat de rode vlek niets betekend en dat hij snel weer naar huis mag! Is nu wel weer lang genoeg van huis geweest lijkt me zo! @ Angel: Dat was dus weer schrikken vanmorgen Joop dat de huisarts je vrijdag gerust kan stellen! @Desi: Alvast een voorzichtige gefeliciteerd en hoop dat de streep er in het weekend vanaf knalt! @ Ricmar: Begrijp je keuze meis, is allemaal ook niet makkelijk als je weer een hele maand extra moet wachten. Hoop je natuurlijk niet te zien in oktober, maar anders, tot dan! @ Heitje: was je man vervelend? Ruzie maken is nooit leuk!
BEG: ik zou het niet weten geen ervaring mee. Kan misschien nog restjes bloed zijn die er uit komen met het plassen. Heb wel eens met afvegen nog bruin en op mijn inlegkruisje niet. Heb jij een antw. op mijn vraag boven die van jou?