Zou het nu pas nou dan sleur ik mijn mannetje onder de douche vandaan. Heb al vanaf zondag middag steken en net echt pijnlijke steken. Heel even maar wel echt pijnlijk. Hmm we moeten om half 8 bij mijn moeder zijn. Vanavond dan maar klussen.
@ Desi: Jeuj!!!! Alvast (voorzichtig) gefeliciteerd. Wanneer ga je nog een keer testen? @ Heitje: Is de ruzie al over? @ hier: Hm, ik heb vandaag wat bruinverlies gehad. Heel weinig maar en volgens mij is het al weer over, dus het zal wel niks zijn...
Hey Suus! Ja hier alles goed. Ben wel nog moe en heb last van opstandige darmen, maar verder alles goed. Alleen vandaag dus wat bruinverlies, maar dat schijnt heel normaal te zijn, dus daar ga ik dan maar vanuit. Met jou ook alles goed??
Hier alles goed, zie mijn berichtje boven aan deze blz. Weet jij of etos zwanger worden de cyclus verkort? En of deze er ook is in een ander merk wij hebben geen etos nl.
Hm, ik heb eigenlijk geen flauw idee, heb ze nooit gebruikt, sorry.... Pfff, ik heb ineens heel erg last van vlagen misselijkheid. Ik heb net avondgegeten. Bah....
Meiden waar zijn jullie allemaal de afgelopen dagen? Ook niet in september topic in ieder geval! Het is hier zooooooooo rustig! Kubus heeft naast ZP geen leven en voelt zich erg eenzaam
heb manlief gevraagd of hij nog wat anders aan me zag, zegt ie ja je hebt een nieuwe bril op, maar hij had alleen niks er over gezegd, mannen!!!!
Mermaid dat is lastig maar zolang het geen overgeven wordt. Er zijn ook pilletjes voor het voor misselijkheid. Kun je via de HA krijgen.
Gelukkig, ik was al bang dat ik de enige was Ben je gisteren wel misgelopen, toen was het hier helemaal een dooie boel
Mannetje heeft last van "faalangst' dus vanavond maar klussen. Kan niet op commando klussen was zijn antwoord toen ik zei dat er geklusd moest worden omdat ik misschien toch zonet mijn ei heb gehad.