ik ga afsluiten wij gaan mijn moeder halen en bij de vriend van mijn zusje op verjaardag. Fijne avond en tot later.
Word een beetje moe van mezelf, ben net ongesteld geweest maar was vandaag telkens na het eten misselijk...
Balen meis Ik merk dat ik er vorige maand echt teveel mee bezig ben geweest... Voelde zo veel na ei! Ga ik nu dus niet meer doen. Ik wacht gewoon af en ga niet meer kijken of denken wat ik voel *kijkt heel dapper en weet dat dat toch niet zo gaat werken* Kan het zijn dat je een griepje onder de leden hebt? Of voel je je verder helemaal oke?
Voel me al tijden moe, maaar dat ligt denk aan mijn werk, Verder heb ik af en toe nog flinke steken in mijn buik en borsten en dat rare sliertjesplassen...
was dit weekend ongesteld, begon vrijdag met roze verlies in de middag en 's avonds beetje bloed, zaterdag doorgezet, zondag heftig, maandag alweer voorbij, niet eens wat in inlegkruisje, maar vanaf maandag dus elke keer bij plassen dat er dus sliertjes in drijven, wit, bruin en soms ook rood....