Hahaha ik heb m ingevuld (tot zover ik bepaalde dingen wist) Like ben ik de enige die niet bij houd hoeveel maandverband/tampons whatever ik per dag gebruik??? Maarja de kalender snapt ook de ballen niet van mijn cyclus geloof ik. Sja wat wil je met mijn stiekem toch geen zwangerschap van vorige maand Nu weet ik dus nog nietssss maar misschien dat er meer duidelijkheid is na deze maand haha
@moosje, oow meissie, balen hoor!! echt k*t weer een maand verder te moeten! @desi: gelfeicitieerd, duidelijk een streep hoor! @LEEEEEEEEEUW: ben je er al??? hoe was nou je echo gister??? @hier: ben er niet veel meiden, veeeeel te misselijk! pff, door die progesterongel nog even ee schepje erbovenop gekregen...
hey surf....jammer dat ik net in een andere maand terecht kom hahaha, had wat geweest, samen met jou en sweet in april(we waren ook samen in januari), maar ik schuif door naar mei! nou hopen dat het dit keer wel allemaal goed blijft gaan. hoe is het verder met jou? fijn dat het hematoom is afgenomen!
ja echt fijn! hij was er nog wel, maar het lijkt de goede kant op te gaan.. vorige week 4,5 bij 2 cm, nu 3 bij 1,3 cm! dus best wat kleiner!
ja jammer desi! was echt leuk geweest! hoeveelste ben je uitgerekend? ja hier gaat het wel, ontzettend misselijk! had ik bij Thijmen hekemaal niet! en das wel lastig met zo'n boeffie dat nog rond rent... verder een beetje onzeker natuurlijk door dat hematoom, maar goed, vandaag al 7 weken, ben blij met elke dag haha hoe voel jij je?
ja ik voel me nu nog goed, had wel wat klachtjes maar ja dat had net zo goed de klachtjes kunnen zijn van ongi..... ik ben volgens de berekeningen 6 mei uitgerekend. dus ja nog echt pril oooh zo misselijk balen....pffff ja dat is dan ff pittig ik was met ruben heel erg misselijk, dus ben benieuwd hoe het nu zal gaan ik mocht van de gyn met 6 weken komen voor een echo, maar we gaan volgende week 3 weken op vakantie, dus dan word het daarna maar, ik zal ze volgende week wel ff bellen
ja spannend hoor! komt vast goed deze keer bij ons alemaal! hopelijk wordt je nu niet zo misselijk! ben weg... kom strax leeuw nog ff checken...
Hmm nog steeds geen Leeuw zie ik... Hoop dat alles er goed uit zag! Ik ga lekker naar boven boekie lezen en op tijd slapen. Kom jullie morgenavond wel weer vervelen Slaap lekker strakkies!