dan kan ik je niet op de NOD lijst van aug zetten helaas, maar hier blijven kletsen kan natuurlijk altijd
@ surf hoe gaat ie met je? ik w8 in spanning af ben zooo benieuwd of je zwanger bent wilde je ook even laten weten dat gisterenavond esmay haar eerste stapjes los heeft gezet *trots*
misschien een idee om al een sept lijst te maken aangezien augustus begonnen is Iemand had een roze villa miss een idee ?
De villa hebben we in (ga ff kijken welke maand) al gehad, pas geleden nog. Het was in juni dat we een roze villa hadden. Das misschien een beetje kort geleden. Ik zal ff snuffelen naar een leuk idee.
Krokodieltje en Jolanda gefeliciteerd!!!! Zijn we de maand toch goed begonnen! Hier geen bloedverlies meer gehad na gisteren, dus wat dat nou was.... Probeerde mannetje net mee naar boven te slepen maar die had geen zin?! Vanavond nog maar een keer proberen Wel vruchtbaar slijm vandaag, dus hoop dat mijn cyclus dan toch wat korter is dan afgelopen maand. Ik laat mijn nod wel staan, kan ik in ieder geval niet te vroeg testen
Die luchtballon heb ik ook al eerder gezien, weet alleen niet welke maand dat was. Bus hebben we volgens mij nog niet gehad!