Dames ik ga even met de kids eten en dan in huis wat doen, bleh maar het moet ff. Tot strakjes/vanavond!! Knuff kus!!
In me fotoboek heb ik de foto geplaatst van mijn eerste zwangerschap, hier was ik 8,5 maanden zwanger.
Hij staat er in hoor!! Ja wat een megabuik is dat heh!! Dus lijkt me ook niet zo gek als het weer zo`n buik gaat worden.... Rimar, Het gaat idd een hele lange week worden....Ben wel heel blij dat op 4 sep mijnhcg geprikt gaat worden...ben zo superbang dat het mocht het zo zijn dat ik wel zwanger ben dat het weer mis gaat.....
Goeiemorgen lieverds! Hoe is het hier? @Leeuw: snap dat vandaag een spannende dag voor je is hoor! Maar zoals uit de bloedtesten, echo, HA én je eigen kwaaltjes blijkt, ben je hartstikke zwanger, nog wel 8 maanden lang! Komt heeelemaal goed dus @Angel: oeh heb je voor jezelf weer een tweeling gependeld, haha wat leuk! Dat wordt dan helemaal een gezellige boel bij je! Enne stel he..dat die pendel daar nou nog op tafel ligt ehhh *zet snel pruillipje op, écht je moet me hier zien zitten!* Zou je dan..als je zin én tijd hebt voor mij willen pendelen? @Ninoshka: leuk vandaag bij Fleur kijken! Veel plezier en ik hoop dat je niet allergisch bent! En alvast veel succes met je gesprek vrijdag! @Yootje: ahhhh neeeeee! Wat shit zeg! En je wou nog wel gaan testen vanmorgen .snik het was de bedoeling dat jij een heel mooi verjaardagscadeau zou krijgen voor jezelf! *dikke knuffel* @Kris: oeh nog 2 daagjes! Heb je al kwaaltjes/goed gevoel??? Ga je testen en wanneer?! EDIT: owh dat vertel je een pagina later al, hihi! Joepie! Kris heeft opgeblazen tietuhh! Enne ik vind het ook doodeng hoor, het idee om zwanger te zijn! *pikt nog snel wat verloren en vergeten hCGtjes uit de lucht van Loesje en Mermaid*
Jij niet alleen, dat wil ik ook, zullen we gewoon samen zwanger zijn vanaf komend weekend? Gaan we gezellig naar de mei mama's
Spreken we dat af Rimar!! Heitje, Ik had last van bekkeninstabiliteit al vanaf de 4de maand....Heb last van hypermobiele gewrichten....
ja dat kan ik me voorstellen hoor! Na hoelang is het toen misgegaan? Hopelijk is het nu weer raak (kan volgens mij niet anders!) en gaat het dit keer helemaal hardstikke goed!!
Oh heb je ook HMS? Me too....hm nooit bij nagedacht eigenlijk hoe dat tijdens een zwangerschap kan uitpakken...
Ik heb net mijn dinntje op de skype en die is afgelopen maandag bevallen in het ziekenhuis in Belgie en die moet tot zaterdag blijven!! Dat schijnt normaal t ezijn in Bels... Das lang!
en dat ging allemaal zo lekker toen.....Ik was bij de ha onder controle...gaf aan dat ik pijn had ed, wilde hij me eerst een paracetamolletje in laten nemen tegen de pijn, was ik niet mee eens aangezien ik zwanger was en zo min mogelijk wilde slikken. Toen kreeg ik oefeningen bij een mensendiecktherapeut. Hoe je dat ook schrijft...ik deed daar oefeningen en het werd steeds maar erger, zelfs dat ik met krukken liep. Op een gegeven moment zei ik ztegen haar dat ik er mee wilde stoppen en vroeg ik aan haar wat te denken wat ik eigenlijk mankeerde. Daarop antworode ze een overbelaste onderrug....Ik had zelf al info op gezocht en het bleek dus op bekkeninstabiliteit te gaan. Dus dat zei ik tegen haar...daar schrok ze wel van...deed daar dus oefeningen die de BI deed vergergeren. Toen ben ik overgestapt naar de VK prakrijk die er net gekomen was. Die heilp me meteen aan de teelfoon voor een podoloog ed zooltjes gedragen en kon voor kleine stukjes zelfs mijn krukken weer llaten liggen...
Dankje Heitje! Heb er veel zin in Vrijdag dus een gesprek maar nu kreeg ik net een email als reactie op mijn andere sollicitatie. (ik had er twee de deur uit gedaan). Ik ben er opeens helemaal zenuwachtig van! Ga zo maar even bellen hoe of wat. brrrr, heb er zweet van in m'n handen staan haha! stom he?!
Heb jij dat dan ook heitje? Ninos, de innesteling gaat iedere keer fout bij mij, kan me harstikke zwanger voelen, met een vage positieve test en een laag hcg gehalte en dan een paar dagen na me nod gaat het mis....