NOD augustus 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door bebietje, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Enne sorrie Rimar, was niet de bedoeling om je ook zenuwachtig te maken.....

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Is niet stom hoor Ninos! Wel spannend! Go for it girl!

Mamatje: dat klinkt wel heftig en stom van de dokters dat ze je niet eerst goed hebben onderzocht toen! Ben je niet bang bij een volgende zwangerschap je hier ook last van krijg, ook al zijn ze er dan eerder bij?
    Ik heb idd ook HMS maar niet zo erg dat ik er in mn dagelijkse leven veel last van heb. Soms wel als ik bijv. een boodschappentas te lang heb getild krijg ik enorm last van mn pols ofzo. Het ergste bij mij is mn rug, maar dat is weer een heel ander en heel lang verhaal.

3. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Ha meiden :)

Na een heleboel geharrewar met ovutesten en bedenken wanneer nou eigenlijk mijn NOD was, mg ik nu toch komen melden dat ik op ROZE mag :D Mijn NOD is 28 augustus, maar heb gisteravond positief getest en vanmorgen weer haha....

4. Kris34

Kris34 Niet meer actief

hieperdepiep voor tinkerbel!!!

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Tinkerbell,

Gefeliciteerd!

6. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Heitje...je moet eens weten wat er allemaal nog eer typisch is gegaan tijdens me zwangerschap en zelfs bij de keizersnede!! Daar klapt je mond helemaal van open....
    Ach ja, dat ik uberhaupt nog vetrouwen heb in de medici....maar nee oke je hebt ook hele goede artsen ertussen zitten!! Maar sommige....Ik heb de hypermobiliteit overal zitten. Ben er zelfs voor geopeerd geweest aan me schouder..maar dat mocht niet lang baten. Of ik bang ben om het terug te krijgen tijdens me zwangerschap...daar denk ik niet eens aan....als het zo is, weet ik hoe het voelt en wat ik er aan moet doen....eerst maar eens goed zwanger blijven!!

7. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Het is in principe je NOD de 4e dus in theorie wel, maar ochtendurine is sterker dan middag lijkt mij zo. Moet je inleveren of alleen bloed testen? Ik zou de avond ervoor niet te veel drinken en gewoon 's ochtends testen, als deze positief is kun je dat ook aangeven bij je bloedtest, wie weet als vergelijkingsmateriaal of zo.
    Dan zou ik gewoon ochtendurine opvangen en evt. nog een klein potje meenemen, kunnen ze in het zkh dubbel testen, urine en bloed.

8. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hoera voor tinkerbell!!

9. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Rimar ze gaan in de ochtend me bloed testen!! En in de middag krijg ik dan de uitslag....dat zullen de langste uurtjes worden die ik een tijd geleden gehad heb!! Ik ga ook zelf dan een urinetest doen!! Zal idd ook wat voor ze meenemen in een potje!!

10. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Ja me nod is de 4de....heb me eisprong op de 20/21ste gehad. En dat weet ik heel zeker door die screening...Maar mijn LT is meestal 12 dagen.

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Bij mij wordt het ook een keizersnede... maar heb nu wel het gevoel dat ik het allemaal aankan...terwijl ondertussen ik ook wel angst heb voor de dingen die allemaal mis kunnen gaan. Bij mij zit de HMS oo overal, vooral ook in mn knieën, schouders, polsen, heupen en rug. Heel knap hoor van je dat je daar ook niet aan denkt, is niet vanzelfsprekend denk ik! Onze wens voor een baby is gewoon té sterk! :D

12. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Heitje, Ik denk idd dat onze wens sterker is dan onze pijn....
    Het is niet altijd even makkelijk, omdat ze het niet aan je kunnen zien....krijg zo vaak opmerkingen....mensen snappen het niet. Mijn zoon lag de vorige keer in een stuit....hebben ze geprobeerd hem te keren maar dat lukte niet, toen koos ik zelf voor en keizersnede...nu mag en kan ik gewoon bevallen...dat zou ik ook heel graag willen!!

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Gefeliciteerd Tinkerbell! Fijn dat het in 1x raak is meid!

14. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Geeft niet, het zal er bij horen, het gaat gewoon een heelelellleeeeeele erruge lange week worden, sta weer met beide benen op de grond.

15. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Rimar...was je al weer terug van de wc?

16. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    owwww oeps daar was je al weer....

17. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hee Tinkerbel, gefeliciteerd meid, hartstikke goed zeg.
    Gelukkig we konden hier wel wat meer roze gebruiken.
    En hoe voel je je?

18. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Zou wel leuk zijn, mijn nicht is ook zwanger net over de 3 maanden heen. Onze moeders waren toen ook met nog een zus samen zwanger.... en toen ik zwanger was van mijn eerste was ik met 2 andere nichten samen zwanger....we scheelden een paar weken toen met zijn drietjes.

19. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dan moet je hcg gehalte als het raak is wel redelijk hoog genoeg zijn dacht ik zo

20. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja, zo lang zit ik normaal niet op de wc hoor, of het moet net als laatst gaan dat ik half in slaap val, maar geen rood/roze te zien, nog steeds lichtelijke steekje rechtsonderin.

Deel Deze Pagina