Dat is ook gezellig, ik heb het vermoeden dat mijn broer en schoonzus ook aan het proberen zijn, maar het nog niet uitspreken, dus het kan best spannend gaan worden wie het eerst....... Maar zij zijn nog een stuk jonger dan wij, wij zijn gewoon laatbloeiers op dat gebied denk ik.
Hey Tinkerbel GEFELICITEERD!! Wat leuk zeg! Wat spannend voor jullie mamatje en Rimar. Dat jullie maar goed mogen nestelen ! Bedankt allemaal voor de aanmoediging! haha, voel me dan weer een muts om daar zenuwachtig van te worden. hihi. heb trouwens nog steeds niet gebeld. Ga 't wel doen nu.
Weet je dat die zenuwen eigenlijk helemaal niet goed zijn, ja voor 1 ding, volgende week zal ik denk ik stukken minder eten, was de vorige keer ook zo, krijg nl een soortement van brok in mijn keel, steen in mijn maag en een misselijkheidsgevoel. Ik zit klaarblijkelijk heel raar in elkaar, helemaal nu ik probeer zwanger te raken.
Met bloed is het meestal al eerder zichtbaar, dus ik heb goede hoop voor je meid, helemaal met die kwaaltjes van je die je nu al hebt. Hihi
Go NINOS!! Spannend hoor Rimar!! Nog steeds steekjes.... Het is afwachten en meer kun je niet doen om de innesteling te bevorderen....
wat een spanning allemaal. Ik ben vandaag officieel één dag over tijd en kan testen. Had dit zaterdag gedaan, maar dat was negatief. Nu heb ik gezegd dat ik wacht tot zaterdag, maar wat is dat moeilijk zeg.... groetjes
Ha, die Rimar....ik barst nu iedere keer van de honger.....bij mijn eerste was ik niet misselijk helemaal niets.....nu met vlagen....
Meisjes ik ga er weer vandoor... succes met zenuwpezen! Ik ga aan de schoonmaak, als de vloer moet drogen kom ik hier nog wel weer ff kijken voordat ik de oppas heb op mn buurmeisjes Doeidoei! fijne middag!
Doei heitje, poets ze, hihi gnagna en pas op dat je niet uitglijdt over de natte vloer. Tot de volgende keer
En we zijn niet alleen gek op verschijnselen, ook om elkaar helemaal horendol zenuwachtig te maken terwijl we dit niet zouden doen.
hihi!! Ben echt blij dat ik op het forum zit...zou helemaal gek worden als ik in me eentje zou zitten en ik kan het tegen niemand zeggen hahaha!!