Nee dat is wel een voordeel, ik denk dat als ik mijn man deze hersenspinsel zou laten lezen hij me lichtelijk voor gek zou verklaren, hij is zo nuchter in dat soort zaken, ik alles behalve dat. Je kunt hier gewoon heerlijk en redelijk anoniem je gedachten kwijt
Thanks meiden! Ja ik voel me goed, nog een beetje in shock... Bij de eerste was het in de tweede ronde raak dus ik had nooit verwacht dat we nog eens zoveel geluk zouden hebben Maar wel dus, en nog sneller ook! Maar moet eerlijk toegeven dat ik wel erg blij ben dat ik de "bevestiging" heb gekregen. Op de één of andere manier WIST ik gewoon dat het raak was, en ik had ook rare kwaaltjes... Dus helemaal blij *Gooit haar Sonja Bakker boek op de brandstapel* Jeah legaal dik worden
En dan nog iets, er zijn verschilldende vrouwen online maar het gesprek wordt grotendeels door ons gevoerd. Hee dames, jullie mogen ook gewoon meekletsen hoor.
Of jij gelijk hebt, weg met Sonja Bakker. En het is gek, bij sommige vrouwen is het gewoon zo dat ze het voelen/vernemen. Mijn lijf is buitengewoon goed in om mij voor de gek te houden, dus ik blijf rustig, ahum, afwachten tot volgende week.
joehoe, nou ik heb gebeld maar moet na drieen nog een keer bellen want niemand kon me nu verder helpen. Nou ja, dan ga ik maar even naar buiten. Het regent niet meer dus hup naar de winkel!
Dat wordt nog 2 uurtjes wachten, gelijk heb je eerst even naar de winkel, zo gaat de tijd ook weer iets sneller voorbij
Hee wat raar, ik plaatste daarnet die opmerking voor de andere dames..................................zijn ze gelijk gevlogen. Dat is raar, of ligt het aan mij?
Rimar en andere dames, Ik nu nog maar ff weer wat doen...moet zo weer te werk... Dus dikke XXX en tot later!!
Ik ben nu ook aan het eten, kantine is bezet, kan daar niet naar binnen. Nou werkze nog, rustig aan, dat doe ik ook, ahum, en tot de volgende keer maar weer, doei, rimar zwaait naar mamatje
....Oeps dan bedoel je mij waarschijnlijk ook...... Hoe leuk en spannend ik het ook allemaal vind voor iedereen, heb nu nog even niet de behoefte om al voor het 'eggie' mee te kletsen. Komt ook omdat ik zelf al 3x een grote teleurstelling heb meegemaakt. Dus ik hou nog een beetje afstand ladies. Maarrrrr....ik hoop voor iedereen op veel roze natuurlijk Veel succes iedereen
Het was niet persoonlijk bedoeld hoor, maar het is hier nu zo stil. En heel begrijpelijk als je nog niet voor het eggie mee wilt praten. Mocht je het eraan toehebben, dan ben je van harte welkom hoor.
Weet ik wel hoor Rimar. Maar thanx voor de uitnodiging . En veel kletsplezier iedereen. Ik duik wel weer een keertje op .
Hey zwangere Babebabe is er ook! Hoe is het meis? Al een beetje van de schrik bekomen? Hoi Daniielle22, Hoi Ien!