Dat heeft de tuinman afgelopen week al gedaan....nog meer ideeen? Ik zit 2 hoog in een kantoor gebouw. ( en ook hier is het gras al gemaaid..)
Dat lijkt me best lastig om als nederlandse in duitsland te moeten solliciteren, met name het schrijven van een hele correcte pakkende brief, dan gesprekken voeren. Dat doe ik je maar zo niet na hoor, respect
Je hebt het warm, is daar wel een airco, luchtzuiveringssysteem, luchtbevochtigerssysteem oid aanwezig, frisse lucht, en dan bedoel ik niet de uitlaatgassen van auto's en vrachtauto's
Vreselijk, goed, heb je daar de beschikking over een afwasteil, emmer oid en een schone en droge handdoek? Dan teil, emmer oid vullen met koel water en daar met je bloten voeten in gaat, heerlijk, en zo koel je je lichaam ook een stukkie af. Waar zit je eigenlijk in Duitsland dat het daar bij jou 30 graden is?
Het is wel een van de betere manieren om de taal zowiezo qua spreken te leren, je moet wel. Maar het klinkt wel heel erg leuk hoor.
Ben ik afgelopen zomer aardig dicht in de buurt geweest, zat op 20 kilometer vanaf Würzburg, aan de Main
Klopt. Toen ik in de USA woonde heb ik mijn engels kunnen bijspijkeren. Geen favoriet vak van mij op school, maar zoals je zegt: je moet wel. Snap nu niet meer waarom ik op school zoveel moeite had. Er is dus hoop voor het duits.
Dat is ook allemaal leuk, in welke landen ben nog meer geweest dan? Van de USA naar Duitsland? Of nog met enige tussenstops in andere landen?
Kris , hoop gedoe inderdaad dat solliciteren. Maar ja, het is voor het goede doel Fijn dat het goed gelukt is bij jou in Munchen en dat je een goede baan daar hebt nu! Rimar, ja morgen inderdaad om 14:00. pfff Het wordt wel tijd dat ik weer aan het werk ga, ik begin de laatste tijd de dagen door elkaar te halen! Slecht teken. (nou ja, of goed, het is wel ontspannen )
Jazeker, ben voor het eerst in mijn leven naar een duits wijnfeest geweest. En de camping is duits/nederlands en het hele jaar door open. In het hoogseizoen is er van alles te doen. Heb zelfs voor vos gespeeld, dat is lachen, belaagd worden door duitse en nederlandse kinderen. We hadden fietsen bij ons, maar sommige stukken heb ik gelopen, kom ik aan met mijn nederlandse fiets met 3 versnellingen bij een helling van 10%, daar wordt je dan niet echt vrolijk van. Maar ik denk dat als ik in munchen zou wonen en een week vakantie of langer tot mijn beschikking zou hebben, dat ik nog een stuk verder door zou rijden, oostenrijk in, hebben we ook al 11 x gedaan.
Niks ervan dame, je gaat gewoon morgenmiddag die baan scoren en aan het werk, al dat geluier hiero, hihi, gnagna, hupsakee aan het werk jij!!!!