Wij hebben het klussen opgegeven. Zo lijkt het. Vind het altijd last hoor om een hele maand klussen vol te houden. Op een gegeven moment is dat verplichte klussen niet leuk meer en stoppen we met om de dag te klussen. Helemaal met van die langer cyclussen hou ik het echt niet vol om de dag. Zijn er meer die dit herkennen? Hou houden jullie het leuk om iedere keer te klussen
net de uitslag van mn bloed en mn progesteron is gestegen van 11 naar 22 joepie! dus das heeeel fijn! ga trouwens even een tukkie doen...
jha ik kan me daar echt kwaad om maken... en dan nog durven zeggen dat het niet voelt alsof het der eigen kind is... en later zei ze dat ze dat gevoel wel had maar nog deed ze niks... ze wilde niet met de kleine spelen en alles als iedereen keek... je begint zelf toch op je 14e met een kleine?? dan moet je er ook voor zorgen zoals het hoort... ach jha wat kunnen wij daaraan doen ik kan nu al zeggen als wij een kleine hebben gaat "het" voor alles...
pff, kan niet slapen, ben zo ontzettend misselijk! en duizelig... net maar weer over gegeven in de gootsteen, haalde de wc niet.. sorry voor mn geklaag de hele tijd, maar heb t klein beetje zwaar (ik weet t, mag helemaal niet zeuren, want heb een klein beebje in mn buik, maar moest het toch ff kwijt..)
Hey dames! Mijn internet deed het gewoon niet toen ik thuis kwam Ik begon al te trillen en schuimbekken, maar zie nu net dat hij het weer doet Ik heb niet bijgelezen, daar heb ik even geen zin in. Nog roze vandaag? Dames die ongie zijn geworden dikke knuffel! @surf: Jij mag klagen hoor meid, over moeten geven is ook geen pretje. Laten we het er maar op houden dat het een teken is dat beebje het goed doet zolang je misselijk bent! Dikke knuf voor jou!
Hallo dames, Hier het eten weer op. Mannetje staat onder de douche en dan naar verjaardag van mijn opa en oma (zijn op dezelfde dag jarig) Kan dus maar even mee kletsen.
jeetje BEG heb je kaartje even bekeken (was nieuwsgierig) wat heb jij een lekkere schommeltemp. Vergeleken met die van mij. Dat is bijna 1 rechte lijn.
Hey, moeten jullie dit even horen. Vandaag op werk, iemand die zit op een stoel en draait zich om en houdt mij even tegen, omdat ik net weg wou lopen, dus die legt per ongeluk haar hand op mijn buik. Ziet iemand anders dat, komt ze naar ons toe lopen, legt haar hand ook ineens op mijn buik. En vraagt ze of er al wat in zit!!! Dus ik "Nee, moet dat dan?" "Oh, wil je niet al aan kindjes beginnen?" Ik nogmaals "Nee, moet dat dan?" Zij zo "Kan toch?" Ik zo "Nee hoor hoeft niet voor mij" Ja als of ik ineens heel mijn levensverhaal daar op tafel neergooi!
Ja echt vreemd, ik snap van die van mij niks hoop dat hij de volgende ronde meer duidelijkheid geeft. Vanmorgen wel een daling in mijn temp. Zou het een ongi worden of niet??
Haha zie het al voor me, allemaal collega's met hun hand op jouw buik en maar vragen en vragen. En jij maar ontkennen en balen.
Mensen zijn soms zo dom met reacties geven! Mijn collega vriendinnetje is in april bevallen van een dochtertje. Toen zij voor haar verlof nog gewoon werkte stonden we een keer een babbeltje te maken bij de receptie. Vraagt een van die receptionistes aan mij: "Ben jij nou ook zwanger?" ik: "Nee hoezo?" receptioniste: "Dat dacht ik, jullie hebben het altijd zo gezellig samen" Uhhhhh ja... zwanger zijn is besmettelijk
Had gister avond(+/- half acht) twee felle steken en nu erg last van mijn baarmoeder rechts. De hele dag al. Thuis meteen mijn huisbroek aangedaan maar helaas gaan we zo weg dus de gewone broek maar weer aan. Zit echt niet lekker. De broek die ik vandaag aanhad is echt te groot normaal maar zakte niet eens af.