Goed misschien een rare vraag hoor, maar heeft zijn misschien bepaalde gaven? Op paranormaal, reiki, zoiets gebied? Wie weet dat zij meer ziet of kan zien maar dat de 2e persoon die erbij kwam roet in het eten gooide. Dat kan en vaak op de meest onverwachte momenten.
die eerste heeft zelf net een kindje gehad en zit vaak ook nog aan haar eigen buik alsof ze nog zwanger is hihi, dus denk niet dat het zoiets was.
Nou ja het kon wezen, ik heb 1 x zoiets meegemaakt dat er iets tegen mij gezegd werd wat ik vergeten was en niemand eigenlijk kon weten, heel raar maar ook weer heel mooi, eigenlijk heel apart. Ik ben anders altijd heel nuchter maar ben vanaf dat moment toch over bepaalde zaken iets anders gaan denken. Weet die eerste van je wens?
Misschien was ze wel iets aan het overstralen van haar buik naar de jouwe, een stukje geluk, hoop, alleen jammer dat die andere roet in het eten gooide, sommige mensen zou je ook......
Ik weet nog dat toen wij net getrouwd waren, beide moeders en zelfs oma in het begin wel eens hinten naar.....nu we zijn straks 14 jaar getrouwd, dus kun je nagaan. Ze moesten eens weten waar we mee bezig zijn
wij zijn bijna 4 jaar getrouwd en 6 jaar samen, nog voor we gingen trouwen, was zijn moeder al aan het hinten...
Ik kan soms erg direct zijn (= de ene keer een pluspunt, andere keer giga nadeel), ik weet ook niet eens meer wat ik een keer gezegd heb, maar sindsdien wordt er door geen moeder meer iets gezegd.
@ IEmand aan je buik zitten?!? ARG!!! Vandaag 1e werkdag. 5 JA 5 Mensen aan mijn buik gezeten. GRRRR!! Maar... toen ik nog niet wist dat ik zwanger was. Stond ik in de rij bij de C en A... toen was een klein hindoestaans meisje naar mij aan het staren... Draait die moeder zich om naar mij en vraagt mij of ik zwanger ben? Ik eh... niet dat ik weet. Zegt zij. Nou dat zou best wel eens kunnen... Bij hindoestanen... als dus kleintjes naar je blijven staren ben je zwanger... en dat bleek ook zo te zijn!!!
Oh, ja! HAllo! En... toen ik nog neit zwanger was... Zei ik als ze er over begonnen te zeuren.. ben je nou nog niet... of wil je geen kinderen enz.... Joh, sorry, maar het wil niet lukken. Vind dit nog al een vervelende opmerking... NOooit meer iets over gehoord. Gaat als een tierelier over de werkvloer en ze laten je metrust. heerlijk.
Jammer dat ik geen hindoestanden in mijn omgeving weet te wonen. Maar het is en blijf toch frappant zulke dingen En die collega's, wisten die dat je zwanger bent? Ik moet er echt niet aan denken dat ze dat bij mij op het werk zouden doen, misschien dat ze het wel uit hun hoofd laten dat als het ooit mag lukken ik ze mij beruchte scheer je weg bij mijn buik blik toe mag werpen
Daar is ze weer! Heb de ellende over mezelf uitgeroepen. Stond vanavond in de winkel en heb toch maar tampons gekocht...