Ik ga voor jullie duimen!! Maar ik ga nu ook wieberen. Moet heel nodig gaan ontspannen... heerlijk in bed liggen met boekie... en handen op mn buik. STIK IK KOM HIER NIET WEG... hihi Ja, Ricmar, dat had ik en Kris... ja behoorlijk pijnlijk. Net alsof je geschopt ben daarooo. Trouwens nog meer klachten? Dikke knuffel!
Dan heb ik misschien geluk deze ronde? Heb nog geen aders ontdekt die erger zijn dan normaal, op mijn borsten zijn ze altijd wel zichtbaar nl.
Ik heb een vol gevoel na warm eten, ben geen mietje met eten maar nu heb ik zoiets van poehpoeh wat ben ik vol zeg, heb gewoon 2 aardappels 3 scheppen rode kool en 1 gehaktbal op en een klein beetje yoghurt na, zoveel is dat toch niet?
Ben toch nog niet weg... moet weer lid worden van a.f.v.... hihi Maar eh... kiezel is dondersteen geworden. hihi.. Met muurtje gaat t wel goed eigenlijk. En ik ben idd weer fulltime beter gemeld... Zal wennen worden. Niet meer hier kunnen komen overdag...
@ Dag BEG! @ ARKA IS ZWANGER!!! JOEPIE!! (blijf ik zeggen... hihi) @ TINKERBELLLL!!! IS ZWANGER!!! GEFELICITEERD!!!
Muur: wat lekker dat je weer aan het werk kan! Beetje afstand van ZP is soms niet erg hoor! Trots op je!( en je dondersteentje)
Ik heb nu nog een vol gevoel, vreemd, of het komt gewoon van de rode kool, dan zou ook nog kunnen, moet mezelf ook niet gek gaan lopen maken
Rimar, wij helpen je anders wel gek worden hoor. hihi trouwens, ja opgeblazen buik en hele gevoelige linker tepel... water er langs laten stromen... AUW!
Waar is dat touw, ahaa zit nog om mijn benen, zo ff weer met beide benen op de grond, dit komt gewoon van mijn eten, zo, en volgende week zie ik wel weer