@ Ben er weeer! Had telefoontje van vriendin. Was zoooo gezellig. Heb weeer lekker zitten kleppen hihi
ik ga slapen, wil morgenvroeg een beetje vroeg opstaan, een vriendin komt rond half 11 op de koffie, moet van tevoren nog taart bij mijn moeder gaan halen en wil zelf nog een cake bakken.
Ik ga straks ook lekker slaapie slaapie doen. Moet morgen weer werken... hihi Ben vanplan om morgen lekker mappen in orde te maken. Lekker ordenen. En collegatje komt helpen. Gaat gezellig worden...
Hoi lieverds, *knuffel terug!* Yootje: fijne verjaardag morgen! Hopelijk ondanks die stomme ongi evengoed een leuke dag! Kris: ik manlief geknuffeld? Uhh nƩt nog in de gang!
Truste yootje! @Muurtje: Jij ook zwanger zie ik? Gefeliciteerd! @heitje: Braaf zo Geen ruzie gemaakt vandaag?
goedenavond allemaal net uit me werk, wat pagina's terug gelezen maar onbegonnen werk muurtje hoe is het meid??? tinkerbell gefeliciteerd!!
HIhi, ikke zeker braaf! Hij ook! Natuuuuurlijk geen ruzie gemaakt vandaag We kunnen wel weer een tijdje teren op die van gister
@ Hier spuit 11! Wist al dat Leeuwtje zwanger is! Maar het is wel leuk om dat nog eens te zeggen. hihi... @ Bedankt Leeuwtje... hihi @ Desi hoi!
Hihi nee hoor, ging nergens over! Stom ruzietje over het huishouden....en dan zijn we beiden te koppig om het goed te maken, whaha! Maarrr het is zeker weer goed hoor! Maar ben nog aan de 'spotting' dus we zijn nog niet van bil geweest! K heb zo'n vermoeden dat dat de komende weken wel weer goed ingehaald gaat worden SLAAP LEKKER MUUR! Oh enne: je bent zwanger!!! whoehoeeeeeeeeeeee!