Slaaaap Muurtje slaaaap, daar binnen zit je kiezelknaaaaap Je kiezel met roze voeeetjes die drinkt het vruchtwater en dat is zoo zoetjess Slaap Muurtje slaaaap Geef maar toe aan je gaaaap
Mermaid, ik herken dat wel. Ik ben ook enigs kind en mijn moeder belt mij ook altijd op. (en ik haar ook) Fijn dat ze nu inziet dat het mss wel verstandig is om er met iemand anders over te praten.
Ik ga ook zo mijn mandje opzoeken want als manlief morgen naar huis mag dan moet ik morgenvroeg toch nog echt iets aan mijn kiet doen!
Als de problemen serieuze vormen aan gaan nemen is het meestal erg verstandig om externe hulp in te schakelen. Sterkte daarmee Mermaid, want je blijft haar enige dochter en ze zal ook op jouw blijven terug vallen.
@ Heitje: Zing je voor mij ook nog een slaapliedje? Ik ga zo lekker mijn mandje in en kan vast een stuk beter slapen als jij zo'n mooi echte originele Heitje voor me zingt .
Kiet als in mijn huis poetsen. Hihi, kiet is huis als je begrijpt wat ik bedoel (is denk ik brabants?)
he lieve meiden, zat er dinsdag echt ff doorheen. vandaar mijn reactie dat ik voorlopig niet meer hier te vinden zou zijn, maar natuurlijk ben ik net zo verslaafd als de rest... vandaag bij de huisarts geweest en maandag moet mijn ventje zijn zwemmertjes inleveren en dan zullen we vrijdag de uitslag hebben. ben benieuwdwe zijn nog geen jaar bezig maar mijn ventje heeft vroeger heel veel medicijntjes moeten slikken die tijdelijke ontvruchtbaarheid veroorzaken, vandaar dat we een beetje bang zijn. om een lang verhaal kort te houden...lees gewoon mee hoor! x
*slik* Op commando? Echt? Hellepie! Oke kom ie dan: Alle kleine kippetjes Slapen op hun stok Alle kleine hondjes Slapen in hun hok Alle kleine poesjes Slapen in hun mandjes Alle kleine kindertjes In hun ledikantjes En onze lieve Mermaid die hier altijd aardig deed (eigenlijk doet) Gaat nu ook naar bedje toe want zij is zo moe moe moe Slaap meisje lekker slapen gaan zodat je morgen weer fit op kan staan dus doe dicht dat luik lekker dromen van het wonder in je buiiiiik 8)
Hey meissie! HIhi goed dat je aan je verslaving toegeeft Gelukkig hebben jullie snel uitslag van het onderzoek volgende week!