JA!!!! Wat een geweldig liedje!! Knap dat je dat kan. Thanx lieve schat, wat zal ik heerlijk slapen!! Dikke KUS! Ik ga nu echt naar bed, want morgen gaat om 06.00 uur de wekker weer.
hey katteschat Das snel de uitslag, wij moeten wachten tot 9-09. Maar gaan ze jou ook nog onderzoeken, of eerst alleen je ventje?
ha zei 5 werk dagen en eerst kijken of hier wat uit komt en als alles goed is bij mijn ventje gaan ze bij mij verder...
maar BEG wij hebben nog geen afspraak bij de gyn... gewoon een labaratorium formulier van de huisarts net zoiets als bloedprikken...bellen naar het ziekenhuis om een afspraak te maken op maandag en dan moeten we na 5 werkdagen bellen met het telefonisch spreekuur van de huisarts...dus we hebben nog niks met een gyn te maken( had je onderschrift gelezen) x en bij jullie?
ok. mannetje moest hier gister potje inleveren, ik moest van hem gewoon gaan werken was achteraf een heel gedoe voor hem, maar we hebben er nog een soort van om kunnen lachen
ha had mij doorgestuurd naar gyn idd en moest na kort gesprek met gyn en inwendige echo nog alle afdelingen af voor afspraken maken en bloed laten prikken hier hebben ze in t ziekenhuis een aparte polikliniek gyneacologie dus heb er alle vertrouwen in
@ heitje: wat een super slaap liedje...heb je dat zo uit je duim gezogen? knap hoor!! je bent een rijm wonder. @beg waarschijnlijk als de uitslag niet goed is zullen wij ook doorverwezen worden en zullen we hetzelfde traject gaan volgen als jullie denk ik... mijn ventje moet het maandag ook in zijn eentje doen... moet om 7:15 uur beginnen met werk... ben benieuwd, vind het wel allemaal een apart idee...
ik ben nogal nieuwsgierig, dus ging ventje achteraf allemaal vragen stellen, voor hem nogal genant, maar ja, was wel grappig achteraf
dat zou ik ook allemaal willen weten... ik denk dat je het beste er maar om kan lachen samen anders geeft dat zon druk op je relatie...
ja en dan legt het denk ik ook een druk op je relatie... je kan er maar beter een beetje lol om maken tussen het eventuele slechte nieuws door dan he, begrijp me niet verkeerd