Wij gaan voor ons eerste beebje, en ben sinds april gestopt met de pil, en heb nu 3 serieuze rondes achter de rug. Heb mijn huidige vriend ruim 2 jaar terug leren kennen maar ben al 35 jaar dus is ook best spannend of het nog gaat lukken. Maar ja al met al zijn we dus pas in de race.....
gelukkig maar, vond mijn reactie achteraf een beetje overdreven, zo ben ik helemaal niet... door je lieve reactie had ik erg de behoefte het uit te leggen vandaar
nou ik ben nu echt weg!! Bedankt voor jullie luisterende oor eventjes hihi.. enneuh..wij willen roze zien!! duim duim duim duim duim!!! Groetjes, Miranda
spannend hoor! en natuurlijk gaat het lukken, ik hoop voor je dat je snel zwanger zult zijn het is je van harte gegund!
truste miran!! ik ga hier ook weg, ben toch nog even aan het kijken of ik nog wat op de juli lijst kan aanpassen
Geeft toch niks! Ik spui ook wel eens dingen hier waarvan ik achteraf denk... huh wat stom... Niet dat ik dat van jou dacht, totaal niet! Juist volkomen logisch dat je het ff zat was! Slaap lekker meiden die gaan slapen! Ik ga nog ééén keer dat stomme spelletje proberen te winnen en dan ga ik ook afsluiten!
mijn cyclus was en is nu weer rond 30 dagen maar 2 maanden geleden was ie ineens 39 dagen en ik werd gek van mijn banner die niet klopte en hij liep niet gelijk met mijn ovu test... dus dan maar zonder. vind het best zo hihi!
mannentje van bb10 mag bijna naar huis.. eh verder heb ik niet meer gelezen omdat ik verteld heb waarom ik niet meer op de zp kom en nu toch weer wel omdat ik verslaafd ben..
zzzzzzzzzz Angel!! Ik ga slapie doeoeoen! Heb slaapliedjes gezongen Morgen weer een dag! Slaap lekker!
Slaap lekker meis, ik kruip ook mijn bedje in. Morgenvroeg de wekker om 7 uur en dan ff douchen, kids weg brengen en half 9 bij de ha zijn *slik* Slaap lekker allemaal en tot morgen!!! Knuff kus