Is het nu zeker dan dat ie nog een week moet blijven?? Of gaan ze overleggen nog? Sjonge moet dat nou net in je vruchtbare week zijn, dat maakt het nóg erger
Ah nee BB, dat is zeker niet leuk, maar ze zullen nu misschien wel het zekere voor het onzekere willen nemen. Maar daarom niet minder balen. Kl*te voor je meid, dikke knuffel. Reageer je hier maar even goed af
Heb ik ook al aan zitten denken, maar ik weet niet of ik vriendlief daartoe krijg. Hij is op het moment erg depri. Maar mss over een paar dagen?
hey hey meiden nou ik ga me toch weer even tussen jullie mengen ff uitleggen afgelopen maandag een echo gehad niks te zien met een uitwendige echo ze was ook erg snel moet ik zeggen 6 juli was me eerste dag van me laatste ongi en zit nu op cyclus dag 52 in me borsten heb ik gewoon een groeipijn ofzo en me tepels zijn iet wat gevoelig ze konden niks zien op de echo en wilde nog geen inwendige echo doen ik moest maar wachten zei ze mijn hcg hormoon is altijd zoooo laag dat testen geen nut heeft net als bij de andere twee zwangerschappen waar ik een miskraam heb gehad wat denken jullie hierover mijn vriend snapt het ook al niet en zegt wel dat ik gewoon zwanger ben en dat het niet anders kan dikke kus redi
Redirose: heb je eerder wel positief getest dan? Waarom al zo vroeg een echo? En ze kunnen toch een bloedtest doen om te kijken of je zwanger bent? Mermaid: helleuw!
testen heeft geen zin omdat mijn hcg hormoon te laag is om te testen weet ik van mijn vorige zwangerschappen en ik heb verder geen idee ik zou nu op 7 weken zwangerschap zitten zeggen ze maar dat kunnen ze alleen zien met een inwendige echo wat ik gister ook al van een vriendin hoorde die zei ze konden het bij mij ook met 7 weken zien maar niet met een uitwendige echo ze hadden gewoon een inwendige echo moeten doen dus vandaar ik er nou hellemaal niks meer van snap
Wat flauw rediorose dat ze geen inwendige echo gedaan hebben, dan had je nu meer zekerheid gehad over wel of niet. Hoe lang willen ze je nu dan laten wachten?
Dan zou ik voor de gulden middenweg gaan en 1 week wachten en dan ook voor de inwendige echo willen gaan, zijn ze nu helemaal...... Soms is het wel eens jammer dat je afhankelijk ben van de wil van degene die je help ipv dat ze nu gewoon even meedenken, terugkijken, en dan gewoon tot een inwendige echo waren gegaan, artsen?!?!?!?!?
nou zeg dat wel ik word er echt moe van me vriendin die heeft nu al 1 cm ontsluiting en ze zeggen dat ze 7 maanden zwanger is ze zegt dtat klopt gewoon niet en die zit bij dezelfde als ik maar goed er is hier maar 1 dus kan ik niet naar een ander
Zitten jullie wel op een goede afdeling en in een goed ziekenhuis dan? Als ik dit zo allemaal hoor. Zo hee, daar zakt je de broek toch vanaf.
Het is raar, de koffie smaakt goed maar valt heel zwaar op de maag, maar een broodje is zo weg, vreemd