Dag lieve schatten! Ik ben terug van vakantie!!! Hoe gaat het hier? Ik heb nog een nieuwe pendel binnen ban naliey augustus: een meisje! Heb mijn eisprong nog niet gekregen, dus die drie pendels zien er goed uit ! Hoe gaat het met jullie? Ik heb ontzettend veel aan jullie gedacht. Mijn man moest er zelfs om lachen dat ik jullie zo heb gemist!!! xxxxxx
dag meiden hoe is het hier vandaag ook even lekker uitgewaaid op scheveningen alleen wat een drukte zeg moesten zelfs wachten op een parkeer plaats DRAMA! maarja kleine meid heeft zich heel erg vermaakt ik ga me meissie ff afdrogen ze komt onder de douche vandaan liefs
jaaaaaaaa nog 2 dagen!! spannend!! ik ben sinds vandaag met vlagen misselijk hoop zo dat dat die reden heeft!!!
Jippie we zitten net in Augustus en nu al Roze!!! Het grote wachten is begonnen...... Ik ga morgen testen. Heb weer minder afscheiding en wil gewoon zekerheid!!!!!! Morgen is het een dag na mijn ei-NOD want die heb ik vandaag 2 weken geleden gehad.
Wat ben ik blij wat roze te zien Dames GEFELICITEERD dat beloofd wat voor deze maand, maar goed dat we de vrachtwagen hebben, passen we allemaal in. Mijn ongi is bijna weer verdwenen, volgend weekend zal wel de inseminatie zijn. spannend weer..
Hee dames, hoe is het hier?? Moet bekennen dat ik niet helemaal bijgelezen heb, doe ik morgen maar ik hoor veel roze, dus ga zo even de lijst checken vandaag lekker naar de Brielse Maas geweest, lekker langs het water gezeten, en Demi zelfs in het water met papa, met als gevolg een volgezogen luier haha. Ach ze hadden lol en daar gaat het om. Op de terugweg keek ik naar Demi en die zat al kwijlend te knikkebollen hihi. Fijne avond, ik kom morgen weer checken wie er roze zijn oh ja, stond nog met een zwangerschapstest in m'n handen maar heb hem nog niet gekocht, doe ik woensdag pas anders kan ik me niet inhouden hihi knuffel voor iedereen!!
Ik zie al roze! Goede start van de maand! Mijn NOD is wss 5 augustus, maar zet me nog niet meteen op "niks doorgegeven" want ik vertrek morgen op vakantie Kom de 10e weer terug en dan horen jullie het meteen!
Avond! Na mijn vage streepje van gister,nu toch weer een nega test Snap er werkelijk niks meer van! Heb zulke zere borsten en bandenpijn,ik wordt gewoon gek van onzekerheid!
@Timiris: Balen meid... Gezien je verleden met laat posititef testen misschien toch ff de ha bellen maandag? Misschien kunnen ze een bloedtestje doen.
Dames help ik heb even advies nodig Ik heb al een paar dagen vruchtbaar slijm en vandaag zeker weten mijn ei (of vannacht). Net flink geklust en dat deed zooooooo'n zeer, maar ben bikkel haha Maar goed, eigenlijk hoor ik pas achter 5 dagen zowat mijn ei te krijgen???? Kan natuurlijk goed dat het eerder is, maar wat moet ik nu met mijn banner, 2 rondes geleden had ik een lf van 12 dagen, afgelopen ronde een lf van 11 dagen, wat zou ik nu moeten aanhouden???? Iemand raad voor me please???? *zit op knieƫn met gevouwen handen en pruillip* Zo nu ga ik bijlezen en kom zo reageren
Als ik een vroege ei heb dan laat ik mijn banner gewoon staan zoals ie altijd was, want mijn NOD klopt dan vaak wel...
Ik zou ook gewoon mijn nod laten staan, dan kan je in ieder geval niet te vroeg testen.... Ik verwacht mijn ei ook een dag of 5/6 eerder aangezien ik nu al vruchtbaar slijm heb.
Nou eindelijk bijgelezen haha. Kubus en Rapoenzel tnx voor jullie advies, maar dan test ik wel heeeeel erg laat he??? Weet niet of ik dat ga volhouden hahaha. Denk dat ik vanaf nu maar 14 dagen ga aanhouden, dat zou dan betekenen dat ik een cyclus van 27 dagen heb, ben benieuwd Al 2 roze dames, whoohoo!!!! Gefeliciteerd!!! tante en sammie wat ontzettend KLOTE!!!!! Dikke knuffel!! Leeuwtje eindelijk weer paardrijden, geweldig meis!! Timiris shit man een nega test hopelijk achter een paar daagjes wel vet posi!! Hoe is het met de zieken daar??? Snippie succes morgenvroeg meis, ik duim voor je Was er verder nog iets wat ik vergeet? weet t echt niet meer Wij zijn vandaag lekker gaan zwemmen met de kids en mijn zus en haar vriend. Morgen komen ze hier bbq'en, gezellie!! Zal er morgen dus ook pas weer laat zijn. Ga nu toch maar weer even mijn banner veranderen, bleh geen idee maar vindt het momenteel heel erg spannend vreemd gevoel heb ik erbij hahaha. Had al een paar dagen het gevoel dat mijn ei eerder zou zijn, maar had nog geen eipijn gehad. vandaag dus wel juhhuj!!! Slaap lekker voor iedereen die gaat slapen!!!
Hey meiden Hier ben ik dan eindelijk eventjes @Angel: Hou gewoon een LF van 14 dagen aan, dan zit je denk ik wel goed Je nieuwe NOD wordt dan 15 augustus? De dag na mijn verjaardag, moet goed komen! @Timiris: Balen van je nega test, gaat over een paar dagen vast posi knallen! *Knuf* @Ego: Volgens mij heb ik ook een vroeg ei, vanochtend vruchtbaar slijm gehad en wss nu eikrampen... Vanavond maar eens mijn mannetje goed uitputten Ben nu bezig een verhaal te schrijven voor een schrijfcompetitie hier.
ey meiden... ik zie dat ik er weer als enige ben vandaag naar vuurwerk weesten kijken met een grote groep (afsluiting bloemencorso) was wel gezellig maar t vuurwerk viel tegen... er zaten wel mooie stukjes bij die ik nog nooit gezien heb, maar het was niet echt veel...heel veel dezelfde...ach jha zo ben je nog eens buiten en het was gesellie... me schoonzusje en ik zaten samen kinderliedjes te zingen om de tijd sneller te laten gaan alles wat we konden bedenken hihi... van dommel tot piet piraat zelfs een liedje van sesamstraat (zingt ons neefje regelmatig) een liedje over heksen.. 6 heksen bij elkaar, maken een heel vreemd soepje klaar, ze dansen om de ketel, maar wat een pech, eentje neemt een slok, FLOEP nou is ze weg... spinnenkop met spruiten, knevel en kandij, die soep is nog niet goed, we doen er nog wat bij... 1 groene snottebel...(dan is het steeds weer wat anders wat ze erbij doen, maar ons neefje vind de snottebel erg leuk...hij zegt dan, "een snottebel" echt lief hihi)..