Zo dames, ik ga jullie zo verlaten, ik wens jullie alvast een fijn weekend toe, BB helemaal jij nu je mannetje weer lekker thuis is. Veel klusplezier voor iedereen, evt. tot maandag. Misschien dat ik vanavond nog even langsschiet maar dat is niet zeker. Doei allemaal
jeuuuu onze nieuwe laptop doet het ook draadloos bij ons in huis! Nu hoeven we nooit meer te strijden wie er op de pc mag. Vriendlief ligt nu lekker te slapen. Thuis zijn betekent niet meteen beter zijn.
Nee maar het betekent wel een stukje meer rust, ook voor jou, hij is lekker thuis, je kunt hem lekker verzorgen, en je hoeft niet naar een openbaar toilet om even lekker...........
Ja dank je wel, jij ook veel plezier met je mannetje weer thuis, ondanks dat hij nu slaapt, heb jij ff tijd om hier nog te kletsen. Goed en nu ga ik echt stoppen hoor, ik kon verdorie wel verslaafd wezen aan zp-en
kom er net achter dan vriendlief naar d ekapper is en om half 7 weer moet motorlessen moet dus tussen door ook met het eten aande gang Of toch maar Pizza??
heeft hij geen mobiel mee moet ik alsnog zelf naar de winkel Ook geen zin in. Bah dan moet ik bietjes maken.
de jongste van mijn zus is 5 en de oudste 9 dus denk dat het wel een park voor hun is... hou wel van snelle achtbanen maar volgens mij is sixflags niet helemaal wat ik echt leuk vind...dus... haha we zien wel ben er weer vandoor, misschien tot vanavond en anders Fijn weekend meiden x
Hee BB zie dat jij eigenlijk ook naar sept. zou moeten. Ikke ook maar dan ivm een laat ei. Dacht dat onze ronde heel lang ging duren maar ging gister avond tohc nog even tempen voordat we gingen slapen. Hoge temp dus toch maar even geklusd. En zie mijn temp van vanochtend. Zou ik dan toch nog geluk hebben gehad. Nog 14 dagen wachten
Ja dan is het nog wel leuk, wij zaten in een achtbaan waar mijn vriend amper inpaste hij is niet super lang (1,98m) dus dat moet kunnen.
Ik hoop het voor je suzan. Ja ik hoor eigenlijk in september maar daar is het zo stil en hier blijft iedereen hangen, dus ik ook maar (bloos) Hier kent iedereen mijn verhaal das toch makkelijker vertellen.
Ja das waar, ik ga me ook niet melden voordat ik ongi ben. Weet toch niet welke data ik moet nemen. Of dan maar datumloos naar september net als hier
Ga toch maar even pizza halen heb echt geen zin om te koken. Heb ook niet echt honger dus pizza is wel genoeg. Fijne avond en tot de volgende keer.