oke, bedankt voor de info, dan ga ik maar eens ovu-testjes bestellen, heeft iemand nog een tip van welk merk ik ze het beste kan nemen? jeetje, ik stel wel veel vraagjes.....
Hoorde dat die van sensitest goed zijn www.sensitest.nl. Zij qua prijs ook wel oke voor zover ik kon zien! Nu ga ik echt, tot later!
Vorige maand was het aan het einde van de maand ook zo rustig...is meestal zo toch, ongeacht wie er zwanger is of niet...
Ik gebruik de testjes van matcare. www.l10.nl en dan zo'n 'zwanger worden' pakketje met 10 ovu-testjes en 2 dipsticks hcg-testjes. Heb ook es sensitest besteld en kreeg daar minder duidelijke strepen op..maar misschien was ik wel vaag die maand, ghihi
Zo, spuit 11 is klaar met reageren (hihi sorry ben aan het werk en krijg steeds klanten in mn winkel, kan ik moeilijk tegen ze gaan zeggen: wacht ff, ben aan het zp'en! )
Ik ga me binnenkort weer melden bij de NOD-ers. heb inmiddels mijn operatie achter de rug. Hoop snel weer aan het klussen te gaan! Heb trouwens nieuwe naam, aangezien mijn andere account het niet meer deed.. zijn er nog NOD-ers van jan-jun 2009 over? Ik hoop het natuurlijk niet.. maar u never know..
Hoi Dingetje! Welkom hier, mag ik vragen onder welke naam je eerst fungeerde hier? Ik deed precies vanaf januari hier mee, toen april niet aanwezig geweest hier en daarna weer wel
hai dames, even ego..mij bekroop me net toch weer het gevoel dat het weer niet goed zal gaan met de innesteling...sommige klachtjes lijken wel wat minder zijn geworden, terwijl er wel weer andere klachtjes zijn die ik nog niet eerder had..kunnen klachten verminderen en vervolgens weer terugkomen? zucht nog een paar dagen...
hoi meiden ben niet veel geweest hier druk druk druk schapjes zijn al lekker binnen lig nu op bed want steeds kort slapen gaat nu toch echt zijn tol eisen dus zo ff tukkie tussen door ei is of net geweest of in aantocht Heb namelijk een keer bij man vrouw gezien wat de verschillen zijn met je ei sprong en niet Me pupillen zijn nu groter boobs doen au en had gisteren steken en eergisteren vruchtbaar slijm dus word weer spannend het wachten
Spannend Melanina! Zie dat katje ook al bijna komt, wat leuk! Zijn jullie nog wezen kijken tussendoor?
Yootje, ik heb ook de ovu testen van matcare en daar ben ik erg tevreden over. Nu hebben ze weer zo´n aanbieding. 10 ovu testen en 2 zw testen voor 12 nog wat. Inc verzendkosten iets van 15 euro.