@Kris: Balen lieverd *Knuf* September wordt jouw maand! @Ilona: Innestelingsbloed, misschien? Ik heb ook al 2 weken af en aan last van bruinverlies. Sterkte meissie!
Hoi meiden, wat is hier allemaal gebeurt de laatste paar dagen? @ Kris: Ik begrijp dat jij ongi geworden bent? Balen meid! Heeel veel succes in september. @ Laraxx: Jij ook ongi . Balen meisje. En je cyclus was nu idd 27 dagen.
Hey dames, Hier 2 vermoeiende maar geweldige dagen achter de rug!! Gisteren naar een vriendin geweest (leren kennen via dit forum nov. mama's 2006). Was echt super leuk!! Kids hebben heerlijk gespeeld, gerend, gevliegerd (of nouja dat deden de papa's meer haha), gegeten, nog meer gerend en gerend haha. Waren pas laat weer thuis dus had toen geen puf meer om te schrijven. Vandaag zijn schoonouders geweest en zijn wij met Jordy zijn eerste fiets gaan kopen, supermooi en stoer, blauwe legerprint dus zo leuk!! En hij kan er een poosje mee vooruit, mits hij er geen gekke fratsen mee uithaalt natuurlijk Vanavond zijn we met het hele gezin, mijn moeder, mijn zus en vriend naar het circus geweest. Nou fantastich!! Mijn man werd ook nog eens uit het publiek gehaald en moest vanalles doen, we hebben dubbel gelegen!! hahaha En nog beter nieuws, heb nu al 3 dagen niks meer verloren, op een hoop naaktslakken na dan bleh. Maar ben echt zo blij, en van de andere kant ook wel beetje bang voor de echo woensdag. Stel dat het bloed betekent dat het toch is mis gegaan en het er niet meer is Probeer daar niet vanuit te gaan, maarja spookt toch door mijn hoofd. Dacht ook nog samen te kunnen gaan met mijn moeder, maar krijg met geen mogelijkheid een oppas dus heb maar gezegd dat we de kids maar meenemen. Ik durf echt niet alleen te gaan Dus als het allemaal goed zit zullen de kids het woensdag ook weten. Ben benieuwd naar hun reactie...... Hoe is het hier met iedereen?
Hey Angelmeissie! Was je al aan het tracken hier op zp! Moest je al 2 dagen missen.. hihi Je hebt een leuk weekend gehad zo te lezen! En woensdag komt helemaal goed joh! Don't worry! Geen bloedverlies ook meer gehad, hartstikke mooi! Hier: ben vandaag naar Mamma mia de musical geweest, heb heerlijk genoten, was super! We tellen de dagen af hier...pff lijkt deze maand wel errug traag te gaan... O ja, we zitten al bijna met zn allen in september! Ik ga slapen...spreek je vast morgen wel weer! Welterusten voor strakkies!
Hey meis!! Ja heb ook 2 dagen moeten afkicken zowat haha, maar ben er weer!! Weekend was ook echt super, we hebben genoten. Jij dus heerlijk genoten van de musical? Super!! Oh dan gaan we vanaf nu september in de gaten houden, want ook daar komt vƩƩl roze!! Ik voel het aan mijn water Truste meis en tot snel!! knuff kus!
nog niks.(maar dag is nog lang) ik ga nu eerst douche dan naar ziekenhuis.krijgen te horen of het IUI word of IVF! ik bericht jullie straks weer! liefs
Laatste dag van augustus! Snippie, laat je strak weten wat de uitslag van het zh is? Ben wel nieuwsgierig. Ik hoop natuurlijk dat het helemaal niet nodig is!
Snippie heel veel succes meis!! Ik ga voor je duimen dat toch blijkt dat je zwanger bent *is praying* Succes!!
He Angel, ik dacht dat ik aanstaande donderdag mijn ei zou hebben en dan zou je pendel niet uit kunnen komen. Maar nu heb ik plots een heeeel vroeg ei gehad (gisteren) dus je kan toch nog gelijk hebben!
Oooohh spannend BB!!! Ik ga voor je duimen dat je eitje vandaag langs gevlogen komt haha Hoe is het met je mannetje??
Over pendel: Angel hoop stiekem dat jouw pendel TOCH nog uitkomt. Het was toen wel van "nu zwanger" (op 3 aug) maar toch, het is mss wel nog in augustus, maar gewoon dat ik nu bevrucht ben. Zou ook kunnen, toch? Of niet?
Hee dames, ik kom hier ook weer eens kijken! Hoe is het hier? Ga nog ff bij andere topics kijken en kom dan weer terug!
Ik vind het zalig om mijn ventje weer thuis te hebben! Het gaat redelijk met hem. Hij heeft iig geen koorts meer gelukkig. Wel nog twee open beenwonden die 3x perdag gespoeld moeten worden en 4 antibiotica pillen per dag. Verder doet hij het rustig aan. Dus we mogen niet klagen.