dames slecht nieuws het word geen IUI en geen IVF!het word wss ICSI! opzich geen ramp maar het zaad van me man word dus steeds slechter!!! en ons is steeds verteld waarschijnlijk wordt het IUI dus dna komt het als klap aan. ik heb vrij gevraagd van me werk.ben dus lekekr vrij vanmiddag. kus
weet niet let daar niet zo op. maar kans is echt niehiel.hebben gisteren te horen gekregen dat er bijna niks gevonden is in mijn mans zaad
Kan ik me voorstellen. zo, ik ga er weer vantussen. ff sokken en schoenen aandoen en dan naar de kapper
Vandaag 35 dagen geleden dat ik mijn eerste ongi dag had vorige keer.. maar eens een testje doen vanavond.. Al geloof ik er niet in dat ik zwanger ben maarja of zal ik toch wachten?
2 testen gedaan en ik ben zwanger!!!!!!!!! WHOOHOO! Succes meiden!! Hoop dat t voor de rest ook snel komt!
lieve dames!!! vanmorgen getest en er is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee; licht maar dan ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht een streepje te zien. dus wij wachten nu rustig op de ongi! we zijn niet terleurgesteld omdat we wisten dat de kans niehiel was.dus nu hopen dat de duivels snel komen. mss wel vandaag vergeleken vleden maand mss wel vandaag. liefs