@ Mermaid: Hier hebben we gaar gelukkig geen last van, maar ik waarschuw de buren dan ook altijd als we een feestje ofzo hebben haha. En dat doen de buren zelf ook. Maar als ze al aan de deur komen voor wat gelach dan zeg ik: Rot op zeg !
Er zitten hier trouwens allemaal vliegen in huis. En ze zijn echt heel sloom. Ze gaan elke x op mijn armen zitten en ze vliegen een soort heel langzaam weg. Heel vreemd .
@ Mermaid: Omdat de zuurstof anders is in huis Dan gaan ze langzamer vliegen en worden ze irritant haha. Doodmeppen die handel !
Tja, wat willen die mensen dan, vraag ik me af. Als je geen andere mensen wil horen ga je toch lekker in een hutje op de hei wonen. Ik heb ook tegen haar gezegd dat als je in een rijtjes huis woont je nou eenmaal geluiden van een ander hoort. Nou zei ze, dat zal wel maar ze zou het wel op prijs stellen als het voortaan vanaf 00.00 uur stil zou zijn. Toen heb ik gezegd dat we op een mooie zomeravond echt niet om 00.00 uur binnen gingen zitten en dat ik er dus ook niets aan kan doen als ze ons dan dus hoorde praten.
Ja meiden ik ga er weer vandoor. Ff mijn gezicht wassen en wat mascara opgooien en dan ga ik sporten. Tot later!! xxx
Sportze !!! Ik ga me ook even douchen... Zweet van vannacht eraf spoelen... beentjes scheren, aankleden enz enz... lees straks wel weer bij !
goedemorgen pffff wat ben ik vanmorgen rot wakker geworden Hoofdpijn weer aan het overgeven blegh kon niet eens een pilletje innemnen maarja gelukkig had ik nog kinderzetpillen haha sliep daarna als een roos maar voel me nog wel weeig. Dus morgen maar langs de HA want dan is het 4 dagen al zo.
Lijkt me idd niet goed Melina! Snippie: balen van je lichte test maar wie weet morgen beter! Mermaid: zulke mensen heb je idd overal. Ik irriteer me ook wel eens aan de buren maar dat heb je altijd wel een keer denk ik dan maar. Ik heb vanmorgen ook getest maar hij was niet duidelijk. Het was al om 5:30 en ik zag wel een vaag horizontaal streepje maar geen verticaal. (het was een matcare) daarna weer in slaap gevallen en lekker kunnen uitslapen tot 7:30!!! Ging mijn man de test weggooien zien we een duidelijk verticaal streepje staan. Dat is dus niet meer geldig want na 10 min is het niet meer geldig. MATELOOS irritant!!!!!! Dinsdag dus maar weer een testje wagen.
Goedemorgen meiden! @Nex en Snippie: Balen meiden dat jullie nog niets zeker weten! Over 2 dagen knalt het streepje er vast vanaf! Ik voel hier weer een lui dagje aankomen.... Weer is inderdaad ontzettend bagger dus heb geen zin om erop uit te gaan. Ben wel al wasjes aan het draaien en moet zo ff stofzuigen en de wc schoonmaken, maar dan heb ik mijn " klusjes" voor vandaag wel weer gedaan vind ik