Nog niemand hier voor augustus? Nou mijn NOD is nog niet bekend, maar juli zal het niet meer worden. 12 dagen na mij ei is mijn temp terug bij af en ik voel de duivels komen, op voor ronde 8. Het is nu er op of er onder, laatste poging voor de MMM.
Ik sluit me hier maar alvast bij aan, anders ben je ook zo alleen Voor mij nog niet officieel, maar ga er vanuit dat de duivels morgen komen Dus voor mij ook 2 Aug NOD Liefs
Ik ben ook nog niet echt ongi, maar dat komt bij mij altijd in de loop van de dag, het kan nu gewoon niet meer uitblijven. Fijn om te lezen dat er al meer zijn voor augustus.
Elvira mijn cyclus wordt elke keer langer. Balen!!! Maar ja niets aan te doen. Dat is nu eenmaal een vrouwenlijf. ( de mijne tenminste)
Is mn eerste ronde dus ik wilde een weekje afwachten Morgen ga ik testen Maar ik hoop er niet op hoor
Ik heb gisteren getest, toen zei hij negatief.. maar ik heb nog helemaal niks! Geen bruin geen pijn... niks. Dus ik snap het niet zo goed.
Ja eerste ronde Ons lichaam kan ons goed voor de gek houden meis Afwachten gewoon, ik zou over paar dagen nog een keertje proberen
Ligt aan de lengte.. hij was nu wat langer (zwanger??? streepje op 2 testen) hou ik een beetje mijn gemiddelde aan zit ik nog net on Juli.. 31.. kan ook 1 aug zijn. maar goed.. hopen dat het dit keer wel wil blijven zitten! groetjes
Ja hoor, dat was ik vrij snel al.. ik denk altijd maar zo.. dingen gebeuren met een reden, dit was blijkbaar niet goed. En daarbij komt dat je er toch niks aan kunt doen.. als het iets is waar je zelf een hand in hebt kun je boos zijn enzo.. maar nu..dan is het het best gewoon te accepteren.. Klinkt misschien raar.. maar liever direct de dag na een posi test dan dat je al weken weet dat je zwanger bent.
Heb wel sinds gisteren zere boobies hahahah die heb ik meestal voor de ongi.. dat bleef dit maal uit.. en nu gaan ze zeer doen.. abnormaal lijf hahahahaha