van mij ook allemaal succesjes gewenst.. Ik drink in het weekend ook wel alcohol hoor, niet veel, maar geheel onthouding vind ik persoonlijk beetje ver gaan.(natuurlijk persoonlijke keus) Mischien duurt het wel lang tot je zwangerschap.. het moet wel leuk blijven!! Maar mee eens om er wel een beetje om te denken.. genieten, dat is waar het om gaat..!! Liefs Faith
Zo, nou mijn eerste ronde zit erop. Ik ben zaterdag ongesteld geworden, maar ja, eerste ronde kun je niet veel verwachten. Ben er nu wel achter dat ik een cyclus van 26 dagen heb, dat wil zeggen dat mijn volgende NOD 9 Augustus is! Iedereen suc6 in ieder geval! Groetjes Bianca!
Bianca, veel succes in de volgende ronde. Liefs Moons (lekkere korte cyclus trouwens, die van mij is 31 dagen.)
Jingels en Beebje, balen! Succes deze ronde. Faith, dat bedoel ik dus ook. Gewoon gezond eten en drinken en leven. Met af en toe een pleziertje moet kunnen. Er zijn zoveel dingen slecht voor je.. Als je zwanger bent en weet vind ik dat je voorzichtig moet zijn. Bianca, fijn dat je snel op gang bent. Jammer dat het niet gelijk raak is. ik had de eerste 24 dagen en daarna 28 dagen. Hopelijk blijft dat zo.
Dag dames, Ik kom me ook maar even melden, van Juli naar Augustus.... 13 augustus zou mijn volgende NOD zijn. Ik las jullie berichtjes over het drinken van alcohol. Ik zelf drink de eerste helft van mijn cyclus gewoon een glaasje wijn (of bier, of iets anders) en in de tweede helft probeer ik me te beperken... maar dat lukt niet altijd. Ik zou na mijn positieve test zeker niet meer drinken. Maar als je zo als ik al een tijdje bezig bent (meer dan een jaar) begin je een beetje op een geheel onthouder te lijken he... en dat kan toch niet de bedoeling van het leven zijn. Volgens mij is genieten namelijk ook heel goed voor het ongeboren kind (in spé).....stess is in ieder geval net zo slecht (zo niet slechter) dan alcohol... Liefs, Janna
Ben het ook met jullie eens dat je tijdens het "proberen" zwanger te worden niet alles meteen hoeft te laten staan, mijn stukje ging ook eigenlijk meer over tijdens de zwangerschap, denk dat ik Tigger verkeerd begreep? Tijdens het proberen leef ik niet anders dan daarvoor, maar wist niet dat je dan ook zoveel zou moeten laten staan? Maar alle nieuwkomers welkom!!!
Ik laat nu ook niks staan hoor, maar leefde altijd al vrij gezond...Af en toe wat alcohol, stukje brie, of wat dan ook zal echt geen kwaad kunnen. Zo gauw als ik een posi test in handen heb stop ik daar natuurlijk wel mee. Maar ben blij dat ik "gewoon"ben blijven leven...duurt al lang genoeg.
Zorra, ik denk dat ik het niet helemaal duidelijk neergezet hebt. Ik bedoel ook tijdens het zwanger proberen worden... Op het moment dat je zwanger bent, is het een ander verhaal... Dan moet je gewoon een aantal dingen omwille van de gezondheid van de kleine dingen laten..
Duurt idd al lang genoeg voor je Elvira, ik hoop echt voor je dat je nu toch snel een positieve test in je handen mag houden!!!
Pffff wat klinkt dat toch weer ver weg he? Zou toch mooi zijn als augustus voor iedereen een positieve maand word
Hallo Ik mag verder met ronde 2. Het is nog niet helemaal doorgebroken maar de eerste druppels zijn er .Eigenlijk ben ik ontzettend blij. De eerste ronde duurde 38 dagen en ik werd al bang dat het heeeel lang zou gaan duren. Nu hoop ik dat het verder wel doorzet maar heb er een goed gevoel over. Ben benieuwd hoe lang deze ronde gaat duren. Heb mijn banner maar op 35 gezet. Moons jammer, zie dat je toch hierheen bent verhuisd. Aan de andere kant fijn dat de cyclus niet zo lang is geworden. Iedereen hier veel succes. Maak allemaal veel plezier met dit mooie weer dan lijkt het alemaal vast sneller te gaan. Groetjes Erica
Erica, fijn dat ze doorkomen... Lijkt me absoluut iet fijn als het zolang duurt. Hopelijk kom je snel in de regels, of je wordt zwanger natuurlijk
Zo ik schrijf ook maar weer eens iets.. het wordt al gezellig druk hier! Wat eigenlijk natuurlijk niet zo goed is... hopen dat we allemaal niet door hoeven naar september!