Hi Ladies, Zoals je op mijn banner kunt zien is het nog geen tijd voor een eisprong. Echter door mijn ongregelmatige cyclus weet ik het toch nooit zeker. Maar goed gister had ik ook al gemeld dat ik sinds maandag een ongi kramp heb in mijn buik en deze houdt nog steeds aan. En ga ervan uit dat mijn eisprong er eerder aankomt dan volgens de banner is aangegeven. Maar ik ben nu de laatste tijd mega moe en op een een of andere manier voel ik gewoon dat het deze maand toch wel es raak zou zijn...gek he??? Dit had ik in mei ook, maar doordat ik ziek was (oor- en voorhoofdholte ontsteking) dacht ik dat ik me het verbeeld. Maar goed ondanks dat ik in de lappe mand was voelde ik gewoon dat het raak zou zijn en jaaa hoor toen had ik gelijk....(helaas MK geworden) en nu heb ik dat weer... 6e zintuig van een vrouw??? Herkennen jullie dit gevoel?
Hey Silla, Ik heb ook de vorige keer rond de eisprong/bevruchting rondgelopen met een fikse keelontsteking. Door alle energie die je lichaam gebruikt voor het ontwikkelen van een embryootje, kan je weerstand verminderen en kun je dus makkelijker ziek worden. Tenminste, zo heb ik het ervaren. Helaas heb ik ook een MK gehad. Volgens de banner zou ik nu een eisprong moeten hebben, maar ik weet het eigenlijk niet. Nou ja, ik moet toch eerst wel ongi worden van de dokter en ik ga er van uit dat mijn lichaam niet eerder weer zwanger wordt als dat het er klaar voor is (en deze keer helemaal klaar graag!!!) Groetjes Simone
loeki2 ik wil mezelf beetje beschermen mocht de test negatief zijn en we hier een teleurstelling hebben en de vorige zw had ik er 3 testen tegenaan gedaan en de laatste zat ik in week 5 en die was positief vandaar maar hier zie je jullie testen doen en dan komt hier de hoop ook zal ik dan toch eerder testen of wachten maar we kiezen voor het wachten omdat het gewoon verstandiger is
M&M ik kan het me heel goed voorstellen, heb ook al heel erg veen negatieve testen gezien in de afgelopen maanden.
JA herken het m&M. Had echter al zoveel nega testen in handen gehad dat toen ik voor NOD teste en ik kreeg een megamegamega vaag streepje dat ik wist dat het wel echt moest zijn omdat ik dat nooit eerder had gezien!
haha tigger, volgens mij moet je gewoon mee naar april mama's we kunnen het de dames in NOD september niet aandoen dat je ze net zo gek maakt als iedereen hier
ben ook prettig gestoord!! Volgens mijn vriendin ben ik niet zwanger deze maand, maar ik ga toch echt wel voor die tweeling hoor!!! Twinny
we duimen voor je dat het een 2ling gaat worden een dag niet gelachen is een dag niet geleefd gr maria
Ajajai! Allemaal gefeliciteerd! Het begint bijna een zwangerschapsforum te worden... statistisch niet zo'n goed teken... Maar ik ga er gewoon vanuit dat het heel besmettelijk is.... Dat lijdzaam afwachten zit niet zo in mijn natuur. En ik voel nog steeds helemaal niets anders dan anders (beetje moe maar dat kan altijd wel). Hmmmm
ja Me2, ziet er leuk uit dat kaartje.........pppfff Maar temp. zakt toch pas als ongi al gearriveerd is, dus......... Hoop in iedergeval morgen een stijging te hebben, dat zou me wat vertrouwen geven... Ben zo rusteloos in mijn benen!!! Wordt er vervelend gestoord van, gggrrr Twinny