ik heb het geprobeerd, maar is nog moeilijker te zien dan in het echie zeg maar... maar goed kijk zelf maar.
het is idd moeilijk te zien, maar ik denk dat ik een heeeeeel vaag streepje zie. hopen dat ja zaterdag een dikke vette streep ziet en je mag toevoegen aan de april 2007 mama's!!!!!!!!!!!!!!
oee....spannend vennetje! Moet je bij deze test 1 streepje zien? Want die zie ik wel! ( ik heb hele slechte ogen )
Ik hoop het, maar vind het wel erg onwerkelijk, zo in de eerste ronde! Ik was er toch wel vanuit gegaan dat het minimaal een maand of 3 zou gaan duren... Niet om te klagen natuurlijk, maar erg onwerkelijk...
Bloemie, nee gewoon een test met 2 streepjes.... zoals gezegd, nauwelijks waarneembaar met het blote oog
sorry! Ik dacht dat het een ander soort test was. Ik wilde je niet teleurstellen of zo! Zoals ik al eerder vertelde, ik heb hele slechte ogen en op een foto is het toch al zo moeilijk te zien. Maar als jij iets ziet: Streep=streep zeggen ze!
Liefjes ik ga jullie verlaten... Ik ga door naar September... Succes meiden, denk aan jullie!!! Loeki, Zorra, M2, Meliske geniet van jullie zwangerschap!!! En ik kom vast weleens aanwaaien hier... Want het is veel te gezellig.
Tigger neeee!!!! Dikke knuffel van mij. Wat ken jij je lichaam dan goed, je voelde het al aankomen, toch? Nou, met frisse moed naar de volgende ronde! Succes! ( misschien zie ik je daar wel weer )
Thanks Bloemie... Je bent lief... Ja wist het al... Ondanks dat je hoop hebt, omdat deze maand héél bewogen was vergeleken met de vorige. Toen had ik helemaal nergens last van...en kon me niet voorstellen dat ik zwanger zou zijn. Maar ik wijd het aan ontpillen... Alhoewel ik daar ook aan twijfel gezien mijn regelmatige cyclus...
@Bloemie: je hebt me niet teleurgesteld hoor! Ik weet zelf ook wel dat het het vaagste streepje in de geschiedenis van vage streepjes is, maar toch... Hopelijk weet ik het zaterdag zeker!
Dank je Tigger; ik hoop dat het jou de volgende maand beter afgaat! En jullie allemaal natuurlijk bedankt voor het duimen! Geeft weer moed
wat spannend hier allemaal. en ik zit net in mij klus periode. ik duim dat iedereen zwanger is. en anders sterkte volgende ronde.