NOD Augustus

Discussion in 'NOD forum' started by Loeki2, Jul 5, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minipi

minipi Fanatiek lid

May 17, 2006
    1,523
    0
    0
    Jippie! Weer 2-en-een-halve zwangere erbij!! Gefeliciteerd Meliske, Minoes en hopelijk ook Venneke!!
    Ik word er wel een beetje bang van (1: zoveel zwangeren al, dan heb ik minder kans en 2)Sonja zo vaak gelijk->dan moet ik nog tot december wachten, dus pas in januari posi test :()

Tigger: wat ontzettend balen... veel geluk in de septemberronde!

Alle anderen: sorry, ik heb het niet meer allemaal zo goed kunnen volgen... Er wordt in één dag zoooooveel gekletst... Hopelijk vergeet ik niet een belangrijke post.

Mijn update: nog steeds geen :evil: :evil: , alleen behoorlijk veel witverlies. Ik voel af en toe mijn borsten (maar dat had ik vorige maand ook een beetje) + onderbuik(kramp???) en na een ruime week obstipatie (vaak voor mijn NOD) beginnen mijn darmen nu te borrelen (?) en heb ik veel last van gasvorming :oops: .
    Eén kant van me zegt: wees realistisch, de duivels zijn gewoon een keertje wat later. Mijn andere kant schreeuwt daar hard bovenuit: ik voel dat ik zwanger ben!!!
    Vreemd genoeg kon ik in de vorige rondes niet wachten met testen en heb ik nu het idee dat ik het tot zaterdagochtend ga volhouden. Of ik mezelf ooit nog ga snappen?? :rolleyes:

2. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    dank je minipi, ik had ook zo'n borrelend gevoel in mijn darmen, en zie het resultaat! ;)

3. minipi

minipi Fanatiek lid

May 17, 2006
    1,523
    0
    0
    ik hoop het zo maar durf niet op andermans symptomen af te gaan...

4. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    He meis, spannend hoor, ik hoop voor je dat je morgen een beter beeld krijgt!!
    Maar ik zat net ff je foto te bekijken en er staan 2 duidelijke rose strepen..... of hebben deze testen 2 controle strepen???

5. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    nee moet je ook niet doen, iedereen is verschillend.

6. minipi

minipi Fanatiek lid

May 17, 2006
    1,523
    0
    0
    Hairdresser ik heb je fotootje ook even bekeken en ben het met patje eens: ik zie ook 2 strepen! Mag ik je al voorzichtig feliciteren????????

7. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Minipi, ik had gisteren avond ook borrels, echt zo gek... alleen helaas... Maar ik hoop voor jou wel hoor! Toen ik zag dat Meliske ook berrels had, dacht ik ook... Want ik heb nog nooit borrels gehad...

Nu ben ik echt ontzettend misselijk... en niet van de chocola, haha. Want dat was maar 1 stukje... Maar getver, wat voel ik me beroerd...

8. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

May 5, 2006
    1,125
    0
    0
    noord holland
    arme tigger
    hoop dat je je snel weer wat beter voelt
    ik heb alleen s'avonds dat mijn buik gaat borrele e
    maar heb ook alsof er een balletje in mijn onderbuik zit op spanning
    en misselijk met vlage koffie half bakkie en dan heb ik zat ervan

9. minipi

minipi Fanatiek lid

May 17, 2006
    1,523
    0
    0
    Balen zeg dat je je zo beroerd voelt. Misselijkheid is tot daar aan toe als je weet waar je het voor doet, maar tijdens je ongi... :x Duik lekker vroeg je bed in vanavond en hopelijk voel je je dan morgen beter!

En ja, zo zie je maar weer, het kan altijd nog alle kanten op zolang je geen posi test in je handen gehad hebt...

10. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    @ Tigger, wat jammer! Verdorie zeg. Ik duim voor je dat het in september wel gaat lukken.

@ Hairdresser die test ziet er goed uit hoor!!

Sinds mijn eisprong afgelopen zondag (die ik duidelijk heb gevoeld en met een ovulatietest heb waargenomen) heb ik constant een kramperig gevoel met soms ook steken en dit is echt in het baarmoedergebied. Steekjes en krampjes voelen hetzelfde als de druk rond de eisprong. Als ik me druk heb gemaakt, veel inspanning heb geleverd of bijvoorbeeld opsta voel ik het nog extra goed. Daarnaast heb ik veel afscheiding en daarnet had ik beetje lichtroze bloed op wc papiertje. Normaal trekt die afscheiding na je eisprong toch weer weg? In ieder geval bij mij wel...

Heeft iemand ervaring met deze 'klachtjes'?

11. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    En het zou toch ook te vroeg zijn voor innestelingsbloedinkje? 3/4 dagen na eisprong?

12. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Jullie zijn lief..

13. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    In principe wel, maar goed uitzonderingen bevestigen d eregel.
    Ik geloof dat en eitje er zeker 5 tot 7 dagen over doet... maar je zal niet de eerste uitzondering zijn, toch?

14. Terese

Terese Fanatiek lid

Ik voel... ik voel.... dat er nog veeeel meer zwangeren deze maand zullen zijn!!! :D

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Nou met Tigger in september komt er iig een beetje meer leven in dat topic ;)

16. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    Hi Terese, dat zou echt super zijn. Allemaal koninginnedag kindjes!

17. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    @ Loeki, herken jij iets van mijn verhaal als net zwangere dame zijnde!

18. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    hahah. ik hoop het ook........ :)

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Hairdresser, ik zie ook een tweede streepje, ik ga er van uit dat de foto binnen 10 minuten genomen is (anders kan het resultaat beïnvloed zijn), dan kunnen we je heel voorzichtig feliciteren denk ik.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ja vanesje, komt bekend voor dat roze kan je innesteling geweest zijn, maar ik wil je geen valse hoop geven. Ik duim voor je

Share This Page