Ik hou het bijna niet meer bij, al die nieuwbakken mama's in spe. hoeveel hebben we er deze maand nu al bij? Van harte Hairdresser!!
@zorra....een eisprong 1 dag na mijn ongie...dag 5 van mijn cyclus...onmogelijk toch? Eitjes moeten rijpen toch? Ik kan niet eens klussen want manlief is *on the road* Zal ik een kopje suiker bij de buurman gaan lenen? hahaha Neeh eispong is niet mogelijk meis...Die hebben langer nodig dan 5 dagen om te *rijpen* Ik heb vandaag de testen van het forum binnen gekregen en als het aanhoudt ga ik gewoon een test doen hoor... Hier en daar gelezen...zal ik niet de eerste zijn gewoon ongie wordt en toch zwanger blijkt.. Het is van de gekke dat ik..nuchter als ik ben..nu ga twijfelen toch...ben notabene keurig op tijd ongie geweest, netjes 4 dagen, niet minder dan de vorige keer...netjes helder rood ook... Nou jah we wachten het wel af...vraag me alleen af of er meerdere vrouwen zich hierin herkennen....dat de *klachten aanblijven* Tijdens mijn ongie heb ik overigens geen krampen gehad..
Dames, ik ga jullie verlaten en op naar het septemberforum... helaas, zijn de denk ik onderweg... Vanmorgen al wat roze en wellicht dat het nu door gaat zetten. Wel netjes 35 dagen dus, net als de vorige keer (al zou ik willen dat ik net als menigeen een kortere cyclus had ). Mijn temperatuur blijft nog wel hoog, maar die zal de komende dagen wel kelderen. Lieve nieuwe zwangeren, geniet lekker van jullie zwangerschap. Ik hoop dat alles goed gaat... Lieve wachtenden en testenden, heel veel succes! Mag ik hoop dat het een vruchtbare maand wordt!
Josien dat is balen wel fijn dat een regelmaat op naar september nieuwe ronde hoop voor je dat de 4de ronde wel zo is gr maria
ojeeeeeeeeeeee wat een misverstand. mijn test staat nog niet op de foto die foto in mijn album was heleaas mijn ovoluatie test. wel heel lief dat jullie allemaal reageren maar ik moet nog even geduld hebben. morgen ochtend ga ik testen of er al wat meer te zien is. als ik een foto maak van de zwangerschaps test zie je hem echt bijna niet. ik twijvel zelf dus daarom ga ik morgen ochtend vroeg nog maar een keer testen omdat deze op de dag was en daarvoor al best veel naar de wc ben geweest. sorry meiden maar ik blijf hier gewoon nog even hangen en misschien is het morgen wel raak. xxxxxx esther
hairdresser is het niet een ovulatietest wat in je album staat? bij de fotobeschrijving staat ovolu test.... en op de test zie ik de tekst LH....??? Of mis ik nou even iets?
dta klopt. dat schreef ik heb geen foto van de zeer vage zwangerschaps test. ik ga morgen ochten dnog maar een keer testen. ik had vanavond een hele vage test dat ik zelfs twijfel vandaar dat ik morgen er een met ochtend urine doe.
oeps sorry hairdresser ik had niet goed opgelet... Ik hoop dat we onze felicitaties morgen alsnog mogen doen!! Succes met testen!
goeie avond iedereen, amaai na een klang dagje werken heb ik nogal moeten bijlezen.. De nieuwe zwanger proficiat!! de klussers klus ze goed en die die ongi geworden zijn balen.. En die die nog steeds zitten te wachten zoals ik om Zo te wordené!!! Heb aan sonja gevraagd of ze eens kon pendelen voor mij maar de dag erna jammer genoeg sterf geval dus begrijp dat ze het even uitstelt al moet ik wel zeggen dat ik er enorm benieuwd naar ben want ze is er toch wel heel veel raak op é, proficiat voor haar!!! Kga gaan slapen morrgen terug lange werkdag en 's avonds veel bij te lezen... Dada x
potverdorie... wat ben ik weer een doos! Lees nu pas dat de temp elke ochtend genomen moet worden. Ik doe het juist voor het slapen gaan!
proest, hahahaha ( ik moet ff hardop lachen) zoiets zou mij dus ook gebeuren , heel herkenbaar, sorry hoor moet ff lachen Hairdresser we wachten het af, en duimen mee.
Heb trouwens net weer een pendeluitslag binnen, zie onderschrift. Leuk dat zij hetzelfde als ik heeft gependelt!
@ Meliske: gaaf zwanger , we hadden samen NOD op vrijdag. Hoe komt het dat je nu al getest hebt, voorgevoel?? Ik krijg ook zin! @ Minoes: ook gefeliciteerd! En iedereen die net als ik wacht, sterkte! En de klussers: sucsex!
jeetje gaat echt snel hier heb 2 dagen gewerkt en er zijn al weer 40 pagina's bijgekletst. Hier alles goed af en toe misselijk en veel moe steekjes en krampjes in buik en bij lies. Maar afwachten. :-k Volgens de pendel van Sonja 13e posi test ben benieuwd of de komen de 13e
hoi meiden. net een test gedaan maar het was toch denk ik een verbeelding dat streepje. ik hoop dat de duivels dan maar weer snel gaan komen ... maar ik weet ook zo lang ze er niet zijn kan alles nog maar ja dat kan wel even duren gezien mijn vorige cyclus van 45 dagen. ga nu echt niet meer testen of ik moet heeeeeeeeeel erg over tijd zijn en dat er nog meer sympyhonen bij zijn gekomen. ach ja net begonnen dus voor mij nog niet zo heeeeel erg. meiden die nog moeten testen heel veel succes nog en die ongi zijn geworden ja... das weer blalen he... en die wel zwanger zijn ...jipppiiieeeee xxx