daarom m&m Het kan geen kwaad dusssssss gewoon ff een tamponnetje naar binnen duwen! Trouwens...een opgerold stuk wc papier doet t ook hoor,
is wc papier niet beetje slap (hihi wateen wereld onderwerp weer hahaha ) maar goed tampon is toch wat steviger?
Heb net een snel tampontestje gedaan maar er zit alleen maar veel slijmerige afscheiding aan, vorige maand heb ik het ook gedaan en toen zat er lichte bruine afscheiding aan. Maar ja we zullen zien over 3 dagen. Dat wachten is echt vervelend.
@noes meid...spannend!!! Gewoon af en toe even proberen hoor... M&M, welnee joh...als je het stevig oprolt als een rolleke is t goed...lukt hier ook gewoon hoor...soms maak ik er een puntje aan....
Gekke meiden, Ik kon me vanochtend niet bedwingen (werd misselijk onder de douche) maar weer heel wreed 1 streepje. Grr. Het is nog vroeg dat weet ik maar ik had er eigenlijk ook al geen goed gevoel bij deze keer. He. Oh ik heb altijd een paar dagen voor mijn ongi zo'n stekend gevoel in mijn buik. Alsof iemand er een dolk in probeert te steken.... herkent iemand dat? Liefs en ik duim gewoon door voor iedereen!
haha ja als je het zo doet misschien inderdaad maar lijkt als nog wat slapjes janna72 we duimen voor je voel me hieraf en toe duizelig pffttt daarna komt de misselijkheid heb de testen al in huis maar wil toch echt wachten tot zondag
Nou inderdaad, heel knap Maria. Ik zou het niet kunnen hoor, zou nu al het liefste door een luikje naar binnen willen spieken.
@Kailey: Bij mij was er ook een vaag streepje te zien hoor, en ben toch echt zwanger, is daarna nog met een test van Moeders voor Moeders getest en die meet 500 ipv 50, en was toen echt duidelijk te zien dat ik zwanger ben. Maar ik wilde ook graag een hele dikke streep zien, durfde het nog niet te geloven, het besef is er nu wel @Noesje: Spannend hoor, ik hoop het zo voor je dat het raak is! @Maria: Knap hoor dat je met een test in huis toch nog niet gaat testen, ik had de kruidvat test gehaald en dat ik thuis was kon ik mezelf niet meer in houden(had mezelf voorgenomen de volgende ochtend pas te testen) Ik ben erg benieuwd, moeten we dus nog tot zondag wachten op nieuws. @Ninetje: Hoe gaat het verder met je? Zit je weer in de klusperiode? Goed je best doen he Goed dat je HA meteen actie onderneemt! Ben benieuwd wat er uitkomt! @Terese: Ben positief jaloers op je hoor dat je met paarden werkt, vanaf kleins af aan ook altijd gereden, helaas mag en kan ik vanwege mn rug nooit meer paardrijden (ik heb een afwijking in mn rug waardoor als ik val het goed mis kan gaan) Hoeveel paarden hebben jullie? Zijn het paarden van een bepaald ras? @Bloemie: wanneer ga je weer testen? Of ga je nu maar uit van je langste cyclus, zoja wanneer is dan je NOD?
@Janna: ik testte na mn NOD heel licht positief echt heel vaag, als ik misschien 2 dagen voor mn NOD had getest was die ook negatief geweest, dus het kan nog steeds hoor.
nou uhm is ook zwaar maar vind het leuk als mijn mannetje er ook bij is en vanmiddag ga ik op 2 kids passen dus de tijd gaat wel voorbij en morgen krijg ik visite die tot zaterdag blijft dan gaan we een 11 weken oud rode kiten ophalen is voor vriendin dus ik heb opzich wel zat om handen hihi en hier de verhaaltjes lezen en antwoorden en zo afleiding genoeg gr maria
wil mezelf idd niet gek maken, met maar een hele vage streep. Wat wel vreemd is, nu de test wat langer ligt, wordt de streep duidelijker, maar ja daar mag je weer geen conclussies aan verbinden. Ga straks maar even naar het kruidvat en probeer het morgen weer...
Zorra, ik weet het echt niet meer wat ik moet doen! Wanneer ik moet testen? Mijn langste cyclus is wel erg lang! Ik denk dat ik maar eens langs de H.A. ga, als dit te lang gaat duren.
@Kaileyie van de kruidvat kan je ook overdag doen, maar mss. idd beter om het morgenochtend met ochtendurine te doen. Maar ik weet bijna wel zeker dat je zwanger bent hoor, was bij mij precies zo. Maar ik snap ook je voorzichtigheid, heeft bij mij ook een aantal testen geduurd voordat ik echt overtuigd was (de test van Moeders voor Moeders gaf bij mij de doorslag)
Oja ik zie het Bloemie, nee dat is geen optie. Als ik jou was zou ik, mocht je bijv. van het weekend weer negatief testen, maandag contact opnemen met de HA wat te doen. Een bloedtest kan duidelijkheid geven, als er dan geen HCG aanwezig is weet je waar je aan toe bent en kan je wachten op je menstruatie of mss. door medicatie laten opwekken. En een bloedtest kan kleinere hcg waarde opsporen dan een test, misschien maak je gewoon nog te weinig hcg aan. Maar deze onzekerheid is ook niks.
Ja, ik had natuurlijk allang moeten gaan. Maar ja! Ik zit nog wel in de eerste ronde, maar ik heb nog nooit een normale cyclus gehad. ( ik heb ook maar een half jaartje de pil geslikt ). Wanneer mag jij de VK of voor een echo Zorra? Of duurt dat nog even?( ik heb me daar nog niet echt in verdiept )
Ik was dit keer trouwens van een cyclus van 36 dagen uit gegaan. Ik zit nu dus op dag 42. Past ook weer niet echt in het rijdje thuis?!