NOD Augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Loeki2, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    arme bloemie
    hoop dat je wat meer duidelijkheid krijgt en ja zorra heeft gelijk mocht van het wekend weer negatief testen even bij de HA aan weet je waar je aan toe bent

2. Janna72

Janna72 Lid

12 jul 2006
    43
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo.

Lief Zorra en andere dames dat jullie mij een hart onder de riem steken. Ik wacht nu echt zeker tot maandag..... (hoop ik). :(
    Maarreh Bloemie, bel gewoon voor een afspraak met de huisarts. Daarna wijst het zich vanzelf. Stel dat je hormoonspiegel een beetje schommelt dat is volgens mij prima te behandelen! Weet jij veel, denk je straks dat had ik veel eerder moeten doen...
    Zou sonde zijn toch? ;)

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @ Ninetje en Zorra, bedank meiden.

@M&M, ik snap niet hoe je het volhoud om niet te testen. Ik zal voor je duimen meis.

Ik hoop zo dat de :evil: :evil: wegblijven dan ga ik de 13e testen en hebben mijn ventje die de 12e jarig is en mijn schoonouders die de 13e 30 jaar getrouwd zijn een super cadeau.
    Maar ik blijf maar denken dat de :evil: :evil: wel zullen komen dan is het niet een te grote teleurstelling. :oops:

4. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    Janna, wel volhouden hoor! Aan die false nega testen heb je ook niets! Ik duim voor je hoor!

Noesje, Het zou natuurlijk wel helemaal super zijn om dat kado te kunnen geven aan iedereen! Ik laas je een onsje geluk toe........pfff...vangen!

Bedankt voor het mee denken dames! Het is zo fijn om hier je verhaal kwijt te kunnen. Ik wil het allemaal nog niet rond bazuinen. Het kan nog zo lang duren! Zelfs mijn beste vriendin weet nog van niets. Dit is zo moeilijk voor mij. Mijn man wordt inmiddels ook gek van mij! Ik ga denk ik een afspraak maken voor volgende week donderdag ( dan ben ik pas weer vrij).

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Bloemie, ik heb hem gevangen hoor :D :)

6. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Bloemie: Heb je iig al een afspraak staan, mocht je voor die tijd een positieve test hebben of dat de :evil: :evil: gearriveerd zijn kan je het alsnog afbellen, maar ik vind het goed dat je een afspraak maakt, je kan wel af blijven wachten maar op een gegeven moment houdt het op hoor. Maar ik hoop voor je dat je van t weekend gewoon positief test :D

7. Janna72

Janna72 Lid

12 jul 2006
    43
    0
    0
    Zuid Holland
    @ bloemi je hebt helemaal gelijk ik ga van de testen af blijven!! dankjewel voor je support...
    en een afspraak maken met de ha voor volgende week lijkt me een goed idee. Heb je dat in ieder geval als vast punt om je op te focussen.
    @noesje, zenuwslopend he? Het is gewoon de dagen af tellen... voel je al bijzondere dingen?

Groetjes Janna

8. Terese

Terese Fanatiek lid

:confused: wow... een kleine 30 PB's! Allemaal meiden die een pendeluitslag willen hebben. Ik krijg er een extra baan bij! :D

Zorra, we hebben 10 paarden, met 3 pensionpaarden erbij en ik train ze onder ander voor verkoop. Vrijwel allemaal KWPN, dus nederlands warmbloed.

Heb effetjes pauze. Het is trouwens heerlijk weer! Lekker windje, zonnetje erbij en een prachtige Hollandse lucht met die cumulus wolken :)

9. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Gaaf hoor Terese, hier trouwens niet echt super weer, soms gaat de kraan helemaal open boven, wel goed voor mn plantjes :D

10. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Hi Terese, whow dat klinkt echt heerlijk!! Echt gaaf lekker buiten leven met paarden.

Straks wordt je misschien wel Sonja II :)

Ik ben benieuwd wat je pendelt voor me!!

11. Terese

Terese Fanatiek lid

Over een uur 2 of kan ik er waarschijnlijk aan beginnen en zal ik de aanvragen op volgorde van binnenkomst doen ;)

Ja met dit weer is het lekker, maar straks als het vriest... ach dat heeft ook zijn charme. We hebben de luxe van een buiten- EN binnenbak dus we zijn bofkonten.

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Ik heb al sinds afgelopen maandag ongi krampjes...echter wordt het steeds heviger. Maandag en gister geklust echter deed het gister onwijs pijn vanbinnen. Het leek wel of mijn mannetje er niet zo ver in kon (if you know what I mean?)
    De pijn wordt steeds heviger en ik kan ook niet meer mijn buik in houden???
    Ik zit pas op dag 15 na mijn ongi dus zwanger zijn is errug klein....ik denk wel dat ik nu een korte cyclus heb (tussen de 28 en 33)...
    Ik wou dat ik al kon testen !!!!!!!!!

13. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ik zie dat hier ook iedereen bijna zit te wachten om ongesteld te worden ( of net niet)! Ik heb al eens mijn onderwerp op de site gezet maar nu is er nog verandering bijgekomen!!

Ik had deze morgen 36,6°, zo hoog is m'n temp nog nooit geweest! Hoogste tot nu toe was 36,3°. Maar het bruinverlies blijft duren en de ongipijn ook!!
    Iemand raad of herkent iemand dat?
    Somigen zeggen dat de kans groot is dat ik zwanger ben. Ik ben onregelmatig (max 36 dagen tot nu toe) Zit nu op dag 34.
    Groetjes

14. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Nou meiden,
    Ik dacht dat ik al bij sep hoorde, wachte nog op mijn menstruatie van de 3de. Maar na een berekening van FF zal die nu op de 17de moeten zijn. Ik klets dus tot die tijd nog even met jullie mee.

Nou even wachten....

Gr Droom

15. Terese

Terese Fanatiek lid

Meiden... ik voel al heel de middag een steek linksonder, lijkt wel bij mijn eierstok. Maar dat kan toch nog helemaal niet?

16. Minoes

Minoes Actief lid

25 jun 2006
    122
    0
    0
    reclame
    Buitenland
    Hi Teresa, kan best hoor. Eisprong is niet per definitie 14 dagen voor je ongi.

17. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Hi Terese, heb je al getest met ovu test? Misschien komt je eisprong eerder deze maand? Soms kan je ook wel paar dagen VOOR eisprong al druk hebben.

18. Terese

Terese Fanatiek lid

Ja maar vanochtend en gisteren ben ik nog negatief getest met de ovu tester?

19. Niet meer actief

@ Zorra: ik heb net stiekem getest met zo'n malafide romed test (zo staan ze bekend toch?), had alleen wel veel gedronken, zag er erg helder uit en de test was dus negatief :confused: Ik wil eigenlijk wachten tot zaterdagochtend en vergeet deze test gewoon....

@ Meliske: voel je je nou ook anders dan?? Ik bedoel, nu je het weet, merk je andere signalen op of voel je je net als voorheen??
    *nieuwsgierig*

Damn, wat is dit spannend!

20. Terese

Terese Fanatiek lid

Het is rustig...

Deel Deze Pagina