NOD Augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Loeki2, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi allemaal

Proficiat aan de nieuwe zwangere, geniet maar lekker.....

Iedereen die nu in spanning zit!! Ik weet maar al te goed hoe het voelt!!

Hier sinds gisteravond steekjes en krampjes in gehele buik en liezen. Weet niet goed meer wat ik er van moet denken. Mijn borsten zien er deze ronde eens een keertje niet anders uit, ook raar en mijn afscheiding begint nu pas weer beetje terug te komen. Misschien komen de :evil: deze keer wel iets vroeger, aangezien we andere hormonen gebruikt hebben!! WEet het niet meer, maar wacht dan maar nog ff af.......

Twinny

2. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    hmm ik voel links niet ik zat op dag 15 toen ik naar de gyn ging en het eitje stond op springen :eek: ik wist dat hij ofgesprongen was of er nog zat .
    dus neem aan dat het dan ook eerder kan ik voel links niet wel rechts
    je kan je ei al wel voelen is aan het rijpen zijn vrouwen die dat ook kunnen voelen
    nu heb ik een vrij ouderwetse gyn :)

gr maria

3. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He meiden,
    Zo te zien geen zwangere vandaag. Jammer!
    Ik lees gezellig mee maar ik heb niet zoveel te melden.
    We zijn pas net weer begonnen met de nieuwe ronde.
    Maar mijn duimen blijven draaien voor alle testers!
    Veel succes!

Liefs Neia

4. Dreamy

Dreamy Actief lid

9 mei 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Haha ja je raakt er wel snel aan gewend aan elke dag een paar zwangeren erbij!

5. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Mariekepieke: ik heb ook eerst met die Romed dipsticks getest (sóchtends met ochtendurine paar dagen na mn NOD)en er was een enorm vaag streepje te zien (ik was bang voor het bekende voorgedrukte streepje), met de kruidvat test was dat dus al duidelijker maar nog steeds wel vaag. (uiteindelijk gaf de test van Moeders voor Moeders een duidelijk positief resultaat) Misschien kan je het van t weekend met een andere test proberen? Misschien heb je gewoon nog te weinig hcg in je lichaam.

6. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Hi Terese, ik heb net mijn pendel van Sonja binnen gekregen en ik zag toevallig dat we dezelfde pendel hebben van haar. Zullen we samen hierop hopen :p

7. Terese

Terese Fanatiek lid

Jazeker Vanesje! Thumbs up! [​IMG]

8. Terese

Terese Fanatiek lid

Ik heb trouwens, ondanks mijn negatieve ovu test gewoon maar lekker geklust. ;)

heb wel steken in mijn onderbuik... tjee... ik ga toch niet weer alles voelen he?

9. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Steken in de onderbuik zou ook het naderende eitje kunnen zijn.

10. Terese

Terese Fanatiek lid

Let's hope so. Ik probeer het steeds te ontkennen, wil me niet aanstellen, maar toch pesten ze me links en rechts [​IMG]

11. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Misschien kan je je banner straks wel aanpassen en gaat de pendel van Sonja wederom kloppen 8)

12. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Ik bedoel je cyclusbanner, als je eitje eerder komt dan verwacht ;) We moeten niet op de zaken vooruit lopen natuurlijk. Alhoewel we dat het liefste allemaal wel willen, hadden we maar een glazen bol!!!!!!

13. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Terese, hoeveelste ronde is dit voor je?

14. Terese

Terese Fanatiek lid

de 2e, maar de eerste keer schoten we maar gewoon wat in de rondte. Nu zijn we wat berekender ;)

15. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Hè geen enkele zwangere vandaag????? jammer hoor...
    @ hairdresser: sorry voor het misplaatste enthousiasme, ook ik heb nog nooit een ovutest gezien en las iets over een foto dus dacht: bingo. Balen dat ie vanochtend negatief was... ik blijf voor je duimen.

@ Bloemie: dit weekend toch nog maar een keer testen inderdaad (wie weet...) en anders die afspraak met de ha maken. Dan ben je in elk geval van de ergste onzekerheid af.

Nou, mijn dagelijkse update: :D :D geen verandering dus. Ik ga er toch morgenochtend (2 of 3 dagen na NOD) al een testje tegenaan gooien... SPANNEND!! Hopelijk kan ik jullie morgenochtend dus goed nieuws melden. Ik weet niet of ik de uitslag nog voor mijn werk kan posten (moet 7:15 al de deur uit), maar ik doe mijn best.

Oja, mede-testers natuurlijk succes!!!

16. Terese

Terese Fanatiek lid

Ik duim voor je minipi!!! [​IMG]

17. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    thanx :)

18. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Nou meiden ik ben nieuw hier en zit momenteel helemaal in spanning!!! Ik heb alle kenmerken van een zwangerschap ( trekkerig gevoel in de onderbuik, steken in mijn liezen, 'sochtends aan het begin van de morgen misselijk, gevoelige borsten enz enz). Morgen is als het goed is mijn NOD dus ff afwachten maar, ik denk dat als er morgen nog niks is ik maandag ofzo maar eens ga testen. Ik wil wachten tot die dag omdat mijn lijf me al zo vaak voor de gek heeft gehouden, we zitten namelijk al in ronde 8 :( .

Groetjes, Astrid

19. Niet meer actief

pfff wat een spanning weer allemaal he
    ik probeer hier zo min mogelijk te komen want eigenlijk wil ik me er niet mee bezig houden in de hoop dat in dan wel aantel maar oh oh oh wat ben ik toch weer nieuwsgierig pffff ik denk dat ik mijn eisprong heel vroeg heb gehad een week na mijn ongesteldheid in de plaats van 12 dagen erna nouja ik wahct wel weer af

Deel Deze Pagina