HELLUPPPP advies/raad/ervaring graag. Zoals ik jullie al eerder meldde had ik veel last van slijm na eisprong van dit weekend. Dus ik dacht net dan gooi ik er nog een ovulatietest tegen aan om te kijken. Die slaat heel licht positief uit. MAAR DIT KAN TOCH OOK EEN VROEGE ZWANGERSCHAP BETEKENEN??? Heb wel eens gehoord dat ovu test ook minieme HCG kan meten. Ovu test kan geen licht positief resultaat meer geven als eisprong 5 dagen geleden was, toch??
Maak je geen zorgen Vanes, ik heb te vroeg getest en had ook een klein licht streepje. Ik denk dat er altijd nog wel een streepje is zo voor of na je ovu. Volgens mij kan een ovu test geen zwangerschapshormoon aantonen. Weest gerust @ Gerda:
Bedankt allemaal en voor de niet zwangere heel veel succes. Het heeft bij mij enkele maanden geduurd, dus er is hoop. Groetjes Gerda
FF snel dan, Gerda van Harte Gefeliciteerd! Heerlijk zo'n wondertje in je buik! Sorry meiden, kan even niet persoonlijk reageren. Iedereen heel veel succes! En het is zo lief hoe jullie mee leven! Ik ga nu slapen, want ik ben zo moe. Weltruste allemaal.
mag ik even de zwanger hier feliciteren,ben zelf namelijk verhuist naar sept dus afwachten weer!! nu zijn de duveltjes er nog!! gr maluno
@gerda van harte meid!! @twinny spannend meiske...hoe is het met de temp? @ de rest...zo te zien kunnen er nog wat zwangeren bij hoor bij de april mamma's! Ik duim hard!!
hallo, gerda proficiat meisje nog eentje erbij!! Wat een leeswerk terug amaai wat een dagje werken al niet voor nieuws brengt achteraf heb mijn pendel gekregen van sonja: volgens de pendel ben je zwanger,jongen,14 aug posi test dus kweet het echt niet meer nu. Bloemie : heb al 2negatieve testen achter de rug en maandag bloed test gedaan en eveneens negatief maar hier nog steeds geen duiveltjes te zien, dus hebben we gewoon verder geklust... en jij al getest?.?????? ben benieuwd??? Annabel pendel Sonja---- nu zwanger van jongen
Hoi meiden, Ben net terug van vakantie en zag dat er heel veel meiden zwanger zijn, super gefeliciteerd allemaal. Augustus is dus echt een vruchtbare maand. Heb niet alles gelezen, waren 50 pagina's, iets teveel voor mij. Heb de laatste alleen gezien. Hier is het nog steeds hetzelfde, lichte pijn in borsten, ongi gevoel, af en toe licht misselijk. Heb nu wel meer afscheiding, gewoon helder, dunne afscheiding. Nog even geduld en dan mag ik testen. Ga er van uit dat het niet raak is dan kan het alleen maar meevallen. Voor de meiden die ongi zijn geworden, balen, veel succes in de volgende ronde. Voor de klussende meiden, veel klusplezier, het is in ieder geval niet te warm om te klussen. Liefs Moons
Ik voel nog steeds steken in mijn onderbuik. We hebben vanmiddag geklust en ik heb het gevoel dat ik er op tijd bij ben
Gerda: gefeliciteerd!! Moons: welkom terug. Goeie vakantie gehad? Ennuh, wat betreft die hittegolf: iedereen zat te klagen over het klussen, maar volgens mij is er genoeg afgeklust, als ik het aantal zwangeren zo tel
hihi jij ook al niet meer ik heb 4 pendels gekregen 1 van poppemieke dec 06 meisje terese dec 06 meisje sonja sept jongen en wendy die geeft aan dat ik nu zwanger ben jongen hoezo ik ga zondag testen hihi ja doe ik echt wel hoor maar ja eigenlijk is het pendelen 50/50% kans dat het uitkomt maar we zien wel onder tussen gelukkig nog geen hihiihi
ik heb geklust op het heets van de hitte golf hihi lekker zweten en zo dat schijnt goed te zijn voor de man de geur van de vrouw maakt dan een soort oermens in hem los
ik ga naar me nestje toe wil dat al tijdje maar ja als ik eenmaal op bed lig kan ik weer niet in slaap komen hihi truste tot morgen allemaal gr maria