EN ik dacht de eerste keer met de ovu test dat het meteen raak was en had mijn mannetje gebeld om zsm te komen. Is ie onder werktijd gekomen... bleek dat achteraf de streep niet alleen aanwezig moet zijn, maar ook nog eens dikker!! Tjongejongejonge... gaat lekker hier... :S
@vanesje Oh echt waar! Dank je voor je antwoord!! Ik begon met testen laat in de middag en nu de afgelopen 2 dagen heb ik s morgens getest (overigens niet met ochtendurine/eerste plasje ) Hmmm...ik denk dat ik dan toch vanmiddag rond 1-en nog maar een ovu testje er tegenaan gooi hoor!!...for sure (zit immers tegen eisprong aan)
hoi terese, troost je zo zijn wij allemaal begonnen. maar met een beetje hulp kom je er ook. en je zit op dag 12 met een cyclus van 28 dagen dus je ei moet elk moment komen.
Terese, klopt inderdaad. Je teststreepje MOET bijna gelijk, gelijk of zelfs donkerder zijn dan teststreepje en dan heb je zeker weten binnen 24-36 uur je eisprong
Heb nog maar 2 testjes en ik wilde er zuinig mee zijn. Maar goed, gaan we het tegen de middag maar weer eens proberen. Je mag 4 uur niet hebben geplast he, Mirre?
Ik doe meestal de ovu test rond 9 uur 's avonds en inderdaad daarvoor niet teveel drinken zodat je zeker 2 uur daarvoor niet geplast hebt. Die avonduren werken voor mij het beste.
WAT???? 4 uur niet hebben geplast?? Weet je dat zeker?? Ik heb de testen van midstream ..hier van het forum. Heb daar niets over gelezen! Ik plas gewoon en ga dan gewoon lekker een uurtje later de test doen, maar dat is niet goed??? Jemie nee...ik lijk wel Terese ..doe ook alles verkeerd/of andersom haha
Jup, lees maar terug http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatietest_mid.php Ghehehe... ben ik niet te enige... 8)
hoi mirre, moet eerlijk zeggen dat ik mij daar niet echt aan hou en ze doen het bij mij prima. bij die bij mij staat dat je niet te veel moet drinken.
hoi meiden ben nu ff op mijn werk. Was nieuwsgierig of er al nieuwe zwangere waren. Hier af en toe krampjes op verscheidene plekjes!! Ook licht misselijk en vage koppijn. Hoop dat de ongi nu vlug komt, want hier wordt ik niet vrolijk van hoor..... de temp. was vanmorgen trouwens weer 0.1 gestegen!! Nu is mijn lichaam me dadelijk ook nog op dat gebied aan het foppen...... Twinny
Ohhhhhhhhhhh wat erg!! Ik ZUIP als een ketter (geen alcohol hoor ) en plas me het ongeluk lekker slim dan!?? Chantal jij ook vandaag je eisprong heb je al iets gezien/gemerkt
hoi terese, werkse vandaag ,hoop dat het weer wat beter wordt. hoi mirre, mijn testen waren woens/donderdag goed. dus aan de klus gegaan.
Weet nou niet meer hoe of wat (wist ik toch toch al niet Misschien is m'n ei dan toch al geweest (afgaande op cervix ) maar we hebben GELUKKIG gisteren en dinsdag geklust!! Kan ook dat ie nog komt vandaag of 1 dezer dagen en daarvoor ga ik vanmiddag gewoon nog een keer opnieuw testen (maar dan op de juiste manier!!) Heb hoofdpijn en ben een beetje misselijk dus er zit wel iets te werken. (wat is een vrouwenlichaam toch raar soms) Mirre
Chantal Wat goed voor je!! Welke testen gebruik jij ook die Midstream? (misschien al gevr hoor, maar ben soms een beetje dement ) Zo ja...was je linker streepje NET zo donker als de rechter?