hoi mirre, helemaal naar een miskraam. bij mij was alles flink in de war. maar die ovulatietesten werken echt goed gewoon door testen. en als je hem al gehad heb heb je op tijd geklust.
Helemaal juist. Bij mij waren de ovutests het duidelijkst als ik zo rond 1600/1700 uur deed. En dus inderdaad niet teveel drinken en ong. 2-4 uur niet plassen voor het testen!
fransica ik had ook een keer claerbleu zijn duur en je moet dan al zoveel hcg hebben ik heb kruitvat goedkoop en die schijnen wel gevoelig voor al het mini hcg dank je wel, ik zal die eens gaan kopen!
Oke Chantal. Ik ga het vandaag gewoon een keer op de juiste manier proberen. Maar zoals je zelf ook aangeeft na een MK is je lichaam toch helemaal in de war.. Dit zou m'n 2e ei zijn na de MK.
Dank je Chantal! Dat hoop ik zelf ook en ben ook wel benieuwd. We hebben deze week 2 x geklust ..om de dag ..en ik denk dat ik probeer dat nog maar ff aan te houden de komende dagen.
hallo meiden, mag ik me ook nog aanmelden voor augustus ik lees dat veel van jullie echt bezig zijn met testen. ikzelf zit in de 8e ronde en begin net met tempen of zou ik al meer kunnen doen???? hebben jullie nog handige tips? gr. jackie
Meer dan je best kan je niet doen Jackie. Om de dag klussen is het wel zo'n beetje. Voor de rest kan je niet veel meer doen. Meiden, ik had trouwens afgelopen maand helemaal geen vruchtbaar slijm, ik was vrij droog, dacht dat ik mn ei niet had gehad, maar ben dus wel zwanger. Dus niet te veel blind staren op die afscheiding hoor, ik heb vanaf dag 8 van mn cyclus tm vlak voor mn NOD om de dag geklust, had ik ook geen kans om mn ei mis te lopen En bij mij heeft het gewerkt
Vraagje: Hoe lang na eisprong blijft er nog een vaag streepje op ovulatietest staan? Wanneer is LH hormoon weg uit je lichaam. Ik heb afgelopen zondag(avond/nacht) eisprong gehad en gisteravond had ik nog licht streepje op ovu test. Iemand hier bekend mee?
super!!! gefeliciteeerd zorra geniet er lekker van was je allang bezig? nou en of ik mijn best doe......baal alleen telkens weer van al dat wachten maar laten we het hopen jackie
@Alina, mijn Nod is ook 15 augustus, ik ga dan denk ik direct testen. Heb mijn ei op dag 14 al gevoeld, is vandaag 14 dagen geleden, dus als ik zwanger ben kan ik 15 augustus wel al testen denk ik. Groetjes Moons
Ik heb mijn ei niet gevoeld, maar voel me al wel misselijk. Denk je dat als ik 15e nog niet ongesteld ben, dat ik dan ook kan testen, ook al heb ik me ei niet gevoeld?
Hoi meiden, Hier zijn de kansen verkeken, de ongi is zojuist begonnen . Na maandag een hele vage streep, nu dus niets. Zal misschien toch wel iets geweest zijn, maar het heeft niet zo mogen zijn. Baal gruwelijk nu. Anderen heel veel succes!!!
Ach nee toch Kailey, wat een teleurstelling! Kan heel goed dat het vroeg mis is gegaan en dat de test nog wat hcg in je lichaam vond. Maar dat verandert er niets aan dat je je nu heel rot voelt. En het weer zit ook niet echt mee, is ook al zo treurig. Ik heb het zelfde meegemaakt 2 mnd geleden, ook een licht positieve test en daarna gaan bloeden, dus ik ken de teleurstelling maar hopelijk mag je (net als bij mij is gebeurt) wel snel een duidelijke positieve test in handen hebben. Virtuele knuffel van mij!
Ach nee Kaily...wat een enorme teleurstelling! Ook ik heb al een seen vage posi test gehad en werd toenw el gewoon ongi. Ik hoop echt voor je dat je binnenkort net als ik wel een dikke posi hebt en houdt!
ik ga jullie helaas verlaten mijn duivels zijn door gekomen. Voor de meiden die nog moeten testen heel veel succes