NOD Augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Loeki2, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Het is helaas wel druk met :evil: :evil: :( Ik had het liever anders gezien ;) Heel veel succes in de volgende ronde Zotje.

Nu geen :evil: :evil: meer hoor :D

2. Franciska

Franciska Lid

20 jul 2006
    24
    0
    0
    wat vervelend zeg, al die duivels! Nou heel erg veel succes de volgende maand.

3. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Hoi meiden! Ik mag vanaf aankomende woensdag testen, dan is het nl. weer 39 dagen verder.... Pfffff....hopelijk word die cyclus van mij wel korter hoor!! Heb maar weinig kansen zo :( Ik voel trouwens helemaal niks raars aan m'n lichaam ofzo, dus verwacht eigenlijk dat de duivels gewoon weer gaan komen en dat het deze maand niks is... En ondanks dat ik dat voor mezelf al weet, blijft er toch dat ene sprankje hoop!!! Ach....wel zien 't wel!! Iedereen die nog niet ongi is en binnenkort kan testen: Good luck!!!

4. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    @ Alina, als je nod 15 augustus is kan je dan ook gewoon testen volgens mij. Waar heb je je cyclus op gebasseerd? Op je vorige cyclussen of is dit je eerste ronde?

Weer een aantal meiden ongi geworden, balen meiden, ik wil nu geen duivels meer zien hoor. Veel succes in de volgende ronde meiden.

Liefs Moons

5. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Nou meiden ik lees vandaag ineens zoveel rode duivels wat balen zeg maar ik wil jullie allemaal heel veel s6 wensen voor de volgende ronde.
    Hier is nog steeds niks en eigenlijk mag ik vandaag gaan testen, maar ik wil proberen om dat uit te stellen tot volgende week. Mijn lijf heeft me de afgelopen maanden al zo vaak voor de gek gehouden dat ik toch echt een paar dagen eroverheen wil laten gaan voordat ik ga testen. Dus nog eventjes geduld hebben :( .

Groetjes, Astrid

6. Alina

Alina Actief lid

2 aug 2006
    129
    0
    0
    Ik heb het gebaseerd op mijn vorige cyclussen, gemiddelde is 25 dagen.
    Volgens de calculator kan ik 15e testen.

7. Terese

Terese Fanatiek lid

Zo, ben net thuis.

Heb heel de dag mijn plas opgehouden voor die ovu test. Nog steeds een lichter streepje :(

Nu heb ik nog 1 testje, die bewaar ik voor morgenmiddag.

Tjongejonge, elke keer als ik inlog, krijg ik zo'n 8 PB'tjes erbij van aanvragen. Ik ga er zo maar eens weer wat pendelen anders kom ik er nooit doorheen, hihi!

Trouwens, was het bij jullie ook zulk slecht weer? Het begond goed maar rond de middag echt harde bliksemknallen!

8. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Onweer hier niet gehad Terese, wel fikse regenbuien! Succes met het pendelen :D

9. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

hey meiden,

Ik kan mezelf maar moeilijk bedwingen..... :evil: Ik wil een test kopen, maarja kan beter wachten tot dinsdag denk ik.

Ik wil even vergelijkend waren onderzoek doen haha

ik heb niet veel symptomen, maar wel een paar signalen
    Rondom mijn ei hebben we om de dag geklust. Ik hoef niet te tempen wantik voel mijn eisprong, dus dat is handig. Een week later allerlei gekke krampjes in mijn baarmoeder, sinds gisteren soort van spierpijn in mijn oksels, buitenkant borsten. Ik heb normaal nooit last van mun borsten. veel witte vloed, wat ik ook nooit heb en owja ik plas mezelf helemaal suf, sommige momenten om het half uur.. en vanochtend zegt vriendlief out of the blue " je bent zwanger" ik denk die maakt een geintje, zegt ie nee hoor ik heb twee zussen die bij elkaar 4 keer zwanger zijn geweest dus ik zie dat wel aan een vrouw haha ik lag echt dubbel. .

hmmzzz ik hoop zo dat hij dat inderdaad kan zien bij iemand ;)

maarre herkenbare dingen voor jullie?

XX
    Ang

10. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Heel erg herkenbaar hoor, heb precies hetzelfde. Ook spierpijn in mijn oksels, buitenkant borsten en ik pies me ook helemaal suf. Dus als jou vriend gelijk heeft dan zou ik dus ook in verwachting zijn :oops: !!!

Groetjes, Astrid

11. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Herkenbaar hoor, ik had/heb ook witte vloed, veel plassen en een soort spierpijn gevoel aan de zijkant van mn borsten (heb ik sinds een paar dagen) Hopelijk zijn jullie net als ik zwanger :D

12. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

nou mamairis, als mijn vriend gelijk heeft ga ik hem verhuren aan iedereen. dan kijkt ie naar je en zegt ie of je zwanger bent. scheelt een hoop geld aan zwangerschapstesten. 8)

maarre wordt wel vrolijk van jullie reacties :) :)

13. kaily122

kaily122 Bekend lid

3 mrt 2006
    581
    0
    0
    Bedankt voor de lieve berichtjes, met name zorra en me2.
    Vreemd gegaan deze ronde allemaal.
    Mannetje was ook erg teleurgesteld, maar goede alle moed bijeen
    en een nieuwe ronde en dan nieuwe kansen.

Voor iedereen hopenlijk hebben jullie meer geluk en binnenkort
    een duidelijke streep.

14. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    # zit in de wachtkamer#

15. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Wanneer is nu je volgende NOD Kailey?

Klussen Jingels, niet wachten ;)

16. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hallo,
    amaai wat een verhaallijn om bij te lezen...
    Kailey balen meid hoopend volgende maand beter é.
    Maar dan moet je ergens denken binnen een dag of 5 kunnen we weer goed gaan klussen daarentegen bij mij nog steeds geen :evil: te bespeuren dus dan sta je ok ergens nergens é.
    Als ik toch niet zwanger ben waarom komen ze dan niet..!!!
    blijven wachten zeker,
    Annabel

pendel Angel--- Raakt zwanger in: Oktober (maand van conceptie)
    Geslacht: Jongen
    pendel sonja--- nu zwanger van jongen

17. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hallo meiden

Nou dacht ik toch ff dat ze vanmiddag gekomen waren. Had opeens waterige afscheiding met bruine spikkels!! MAar niets heeft nog doorgezet..... Voel me wel geheel niet lekker, alsof ik ziek ga woorden..... mmm krampjes, steekjes, hoofdpijntjes etc. En oja, ik heb meer pijn aan de onderkant van mijn borsten ipv de zijkant en afscheiding is hier al in dagen niet te bekennen........

Ach ik zie wel. Heb in iedergeval nog geen test aangeschaft, morgen geen tijd dus kan pas maandag kopen als nog nodig zou zijn!!

Iedereen die naar een volgende ronde is, heel veel succes

Iedereen die rondom dit weeken nog gaat testen: SPANNEND!!

grtjs
    Twinny

18. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Terese
    We gaan gelijk op!
    Ik ook plas opgehouden en niet gedronken en effect NADA!/nope/niets.
    Geen 2e zelfde streepje, nog geen eisprong schijnbaar.

Hier echt noodweer de hele middag al.
    Onweer en heel erg veel regen (tunnels afgesloten) ...plassen water pff blij dat ik binnen ben.
    Het is weer om te klussen!!! ;) (beter dan die hitte)

19. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Kaily wat ontzettend balen zeg!!!! Goh wat een gekke situatie.

Annabel en Twinny sterkte met afwachten. Ik doe gezellig (humffff) mee. Gelukkig nog geen duivels of enig teken van hun komst, maar door die negatieve test van vanochtend ben ik wel weer met beide benen op de grond gezet.
    Gekke is dat ik steeds wel heel veel witte vloed heb. Ook moet ik veel plassen. Verder geen symptomen. Ik heb nog nooit een cyclus gehad van 40 dagen of meer, maar als ik alsnog ongi wordt is ie nu dus wel zo lang.
    Ik heb voor mezelf besloten dat als de duivels steeds maar wegblijven, ik zondagochtend nog een testje doe. We zullen af moeten wachten.

20. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hey,
    minipi ja zo te zien zitten we op de zelfde golflengte normaal nod op 1 aug en vandaag nog niks te zien dus zit ik ook aan dag 40!!
    denk als ik ze tegen maandag nog niet heb toch nog eens ga testen,maar zo het nog nut hebben na negatieve bloedtest????
    Annabel

pendel angel --- oktober, jongen

pendel sonja --- nu zwanger van jongen, posi test op 14/08

Deel Deze Pagina